• MIERCURI, 20 IANUARIE 2016

    Nu te-ai fi gândit niciodată la acest motiv! De ce toaletele publice au colacul în forma literei U?

     blog.auntyacid.com

     Probabil că v-ați întrebat de ce toaleta de acasă este puțin diferită de cea pe care o vedeți în zonele publice. Se pare că măsura introducerii unui colac în forma literei U a fost luată încă din 1955. Motivul este unul legat în principal de igienă.

    Un colac în formă de U permite utilizatorilor să urineze fără să intre în contact cu colacul. Este și mult mai ușor pentru femei, păzindu-le de a se atinge de colacul de WC după utilizarea toaletei.

    Totul are deci o logică!

    COMENTARII

    Fluturaşi, fluturaşi! Un nou cuplu în casa "Mireasă pentru fiul meu"!

    acum 8 ore

    In casa de la Mireasa pentru fiul meu au aparut primele sarutari patimase dintre concurenti.

    De ce se simt femeile ATRASE de bărbații cu BARBĂ?

    acum 1 zile

    Cercetatorii australieni au facut un studiu... atractiv. Pentru doamne.

    A mâncat alături de copii și a slăbit 40 de kilograme

    acum 1 zile

    O femeie din America a devenit un exemplu. A slabit... mancand.

    Antena 1 şi-a lansat noua grilă de programe! Ce SURPRIZE vă aşteaptă?

    acum 1 zile

    Se anunta o toamna animata pentru telespectatorii Antenei 1. Vedetele s-au intalnit şi au sarbatorit sezonul care abia a început, cu muzică live, costumatii haioase si multă voie buna.

    ACEASTĂ femeie superbă vrea să se TRANSFORME în bărbat. Motivul este INCREDIBIL

    acum 2 zile

    Arată incredibil de bine, dar plănuiește să-și schimbe sexul! Din fericirea, transformarea nu va fi una definitivă, ci doar temporară, bazată pe mici trucuri.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Neatza cu Razvan si Dani

    neatza.a1.ro


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro
    Ți-a plăcut ce ai citit?
    Hai să păstrăm legătura!
    Abonează-te la newsletterul happy!
    trimite