• MARTI, 14 FEBRUARIE 2017

    Dieta cu ”fibre vegetale” te ajută să slăbești… văzând cu ochii. Meniul săptămânii

     Foto: hepta.ro

    Dieta cu fibre vegetale este originară din Statele Unite şi are la bază ample cercetări ştiinţifice. Ea se bazează pe creşterea aportului de legume şi fructe, dar şi de cereale integrale, pâine integrală sau legume uscate. Alimentaţia trebuie să conţină un număr mic de calorii, grăsimi şi zaharuri.
    Ca orice dietă de slăbit, și aceasta are o seri de avantaje, dar şi dezavantaje.

    Iată care sunt AVANTAJELE:

    • Fibrele sunt ingrediente care ajută la menţinerea în formă bună a sistemului digestiv.
    • Alimentele care conţin fibre sunt bogate şi în carbohidraţi, necesari pentru a avea energie întreaga zi.
    • Dieta cu ”fibre vegetale” este recomandată și persoanelor care suferă de constipaţie, de diabet.
    • Consumul de fibre duce la reducerea nivelului colesterolului
    • Fibrele sunt cea mai bună sursă pentru a preveni apariţia bolilor cardiovasculare.

    Acestea sunt DEZAVANTAJELE:

    • Un număr mai mare de fibre vegetale introduse în dieta zilnică poate crea unele probleme digestive.
    • Pot să apară balonări, gaze sau chiar dureri abdominale.
    • Dieta NU trebuie urmată de persoanele care suferă de boli intestinale!

    Alimentele bogate în fibre sunt:

    • Cereale complete
    • Prune şi caise uscate
    • Migdale şi nuci
    • Fasole albă fiartă
    • Gutui şi pere
    • Mazăre
    • Fasole verde
    • Morcovi
    • Spanac

    Meniu săptămânal

    LUNI

    Micul dejun: o cană cu lapte (250 ml) cu cereale complete
    Prânz: o porţie de fasole verde fiartă (300 grame), 100 grame piept de pui la grătar şi o felie de pâine cu secară
    Cină: o salată de morcovi raşi cu ţelină, un iaurt fără grăsime, un măr şi două nuci.

    MARŢI

    Micul dejun: o banană, trei nuci
    Prânz: o porţie de carne fiartă de pui (100 grame), o porţie de mazăre fiartă (200 grame), o felie de pâine neagră
    Cină: o cană de lapte degresat cu cereale complete, trei prune uscate, o pară.

    MIERCURI

    Micul dejun: brânză de vaci degresată cu două felii de pâine de secară, o caisă
    Prânz: o porţie de fasole bătută, o porţie de ficăţei de pui fierţi (100 grame), un măr
    Cină: doi morcovi raşi, un iaurt fără grăsime, trei nuci.

    JOI

    Micul dejun: o cană de lapte degresat cu cereale, caise uscate
    Prânz: fasole verde fiartă cu brânză de vaci degresată, peşte la cuptor
    Cină: trei migdale, o piersică, doi porumbi fierţi sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte).

    VINERI

    Micul dejun: un ardei gras umplut cu brânză de vaci degresată, o felie de pâine de secară, trei prune uscate
    Prânz: o porţie de piept de pui la grătar, mazăre fiartă cu sos de roşii, o felie de pâine de secară, o pară
    Cină: un iaurt fără grăsime, morcovi raşi cu ţelină, o gutuie, trei nuci.

    SAMBĂTĂ

    Micul dejun: o cană de lapte degresat cu cereale complete, patru migdale
    Prânz: o pulpă de pui la cuptor, o salată de roşii cu ardei şi castraveţi stropită cu suc proaspăt de lămâie, o felie de pâine de secară, un măr
    Cină: doi porumbi fierţi sau 200 de grame de boabe de porumb congelat (fierte), trei prune uscate, o pară.

    DUMINICĂ

    Micul dejun: două felii de pâine de secară cu brânză de vaci degresată şi o roşie, o banană
    Prânz: un piept de pui la grătar (150 grame), o porţie de fasole bătută, două roşii, o piersică
    Cină: 200 de grame de mămăliguţă cu brânză de vaci degresată şi un un iaurt fără grăsime, trei migdale, două nuci.

    COMENTARII

    5 beneficii dovedite științific ale uleiului de cocos

    acum 23 zile

    Deși uleiul de cocos conține foarte multe grăsimi saturate, studiile au demonstrat faptul că aceste grăsimi nu sunt nocive, ci au beneficii importante pentru sănătatea noastră, după cum vom vedea în cele ce urmează.

    Top 3 măști pe bază de ulei de cocos pentru un păr ca la salon

    acum 24 zile

    Uleiul de cocos poate fi utillizat în mai multe moduri, datorită multiplelor beneficii pe care le are. Încă din timpurile străvechi, uleiul de cocos era folosit în bucătărie dar și în medicina tradițională, pentru că are grijă de sănătatea și de frumusețea...

    Uleiul de ricin și beneficiile sale

    acum 28 zile

    Dacă nu ați încercat niciodată uleiul de ricin, acum este momentul să aflați toate beneficiile acestuia, atât din punctul de vedere al frumuseții, cât și din punctul de vedere al sănătății.

    Voi fi nașă! Ce trebuie să știu?

    acum 35 zile

    Poți comanda acum rochii de nașă si te poți bucura de un produs unic, personalizat în funcție de preferințe, care te va ajuta să bifezi cel mai reușit eveniment. Să fii naș de cununie sau de botez presupune implicare și atentie față de eveniment, dar sunt și multe întrebări cărora nu le cunoști răspunsul. Iată care sunt câteva dintre ele!

    14 cele mai WOW ținute ale actrițelor la Gala Oscarurilor. Doamne, cum arată Halle Berry!

    acum 46 zile

    Iata cum s-au imbracat actritele la Gala Oscarurilor 2018.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Observator.TV


    Top stiri
    PoveștiCOOL
    iSerial - O grămadă de caramele
    Citește mai departe »
    Don Apetit&Co! Sâmbătă și duminică, de la ora 12.30
    Citește mai mult... »