• MARTI, 06 SEPTEMBRIE 2016

    HAPPY CHANNEL a fost ÎN TOP la debutul grilei de toamnă. Vă mulțumim!

    Luni, 5 septembrie, ziua în care Happy Channel a dat startul grilei de toamnă, postul de televiziune a obținut rezultate spectaculoase pe targeturile 18 - 49 Femei Urban și 18 - 49 Urban. Emisiunea COOLturală „Happy Day”, prezentată Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha, telenovelele „Prizoniera dragostei”, ”Te provoc să mă părăsești” și „Elif”, serialele „Hart of Dixie” și „Motive” au ținut telespectatorii pe Happy Channel.

    Criss, Vlad, Carmen Brumă și Rapha le-au adus telespectatorilor Happy Channel prima ediție a noului format „Happy Day”, oferindu-le ultimele noutăți în materie de filme, cărți, muzică, cât și informații utile despre sport, alimentație și medicină sub sloganul „Fiecare zi e Happy Day!”.

    Astfel, Happy Channel s-a clasat pe locul 4 în preferințele telespectatorilor în prime-time, în intervalul 19:00 - 23:00, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu 1.3 puncte de rating și o cotă de piață de 3.9%, în timp ce Acasa TV s-a situat pe locul 7, cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.6%.

    În prime-time, pe segmentul publicului din mediul urban, la categoria de vârstă 18 - 49, Happy Channel s-a poziționat pe locul 5 cu 0.8 puncte de rating și o cotă de piață de 2.8%.

    În clasamentul general al televiziunilor, monitorizate la nivelul întregii zile, la categoria publicului feminin 18 - 49 din mediul urban, Happy Channel a înregistrat 0.4 puncte de rating și market share 2.4%, ocupând locul 5.

    Telenovela „Prizoniera dragostei” s-a clasat pe locul 4 în top all channels, pe segmentul 18 - 49 Urban, cu 1.6 puncte de rating și o cotă de piață de 5.7%.

    Telenovela turcească s-a menținut pe locul 4 și în top all channels, pe segmentul publicului feminin din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani cu 2.2 puncte de rating și o cotă de piață de 7.3%, în timp ce Acasa TV ocupa locul 8 cu 2.4% share și 0.7% puncte de rating.

    Pe locul 5, în top all channels, target Femei 18-49 Urban, se situează o altă telenovelă turcească, „Elif”, cu 1.2 puncte de rating și o cotă de piață de 3.2%.

    Sursa: Kantar Media


    Copyright: ARMADATA SRL


    Targeturi 18 - 49 Urban și 18 - 49

    COMENTARII

    Happy Channel, lider de audiență în Prime Time, pe nișa posturilor pentru femei. “Iubire și răzbunare” și “Elif” au fost, marți seara, la putere

    acum 4 zile

    "Iubire si razbunare" si "Elif" au condus Happy Channel pe primul loc, pe nisa posturilor de televiziune dedicate femeilor.

    Happy Channel, lider de audiență la nivelul întregii zile și în Prime Time. Finalul blockbusterului turcesc "Elita Societății", rezultate spectaculoase pe nișa posturilor pentru femei

    acum 9 zile

    Finalul blockbusterului turcesc “Elita Societății”, marcat de audiente spectaculoase pe nișa posturilor pentru femei.

    Happy Channel, lider de audiență în prime time, pe nișa posturilor pentru femei

    acum 10 zile

    In intervalul 19.00-23.00, pe targetul femeilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, mediul urban, Happy Channel a inregistrat 0,5 puncte de rating și 1,8% cota de piata.

    Cel de-al doilea sezon al iSerialului “Când mama nu-i acasă” are premiera, pe 27 august, la Happy Channel

    acum 10 zile

    “Sase clipe fara ea” va fi difuzat integral, in format de televiziune, duminica (27 august), de la ora 18.00.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Observator.TV


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro