• JOI, 06 IULIE 2017

    Happy Channel, lider de audiență pe nișa dedicată posturilor de televiziune pentru femei

    Happy Channel a fost, miercuri, lider de audiență la nivelul întregii zile pe nișa posturilor dedicate femeilor, obținând 0,2 puncte de rating și 1, 2 % share, dar și în prime time, când a atins 0,3 puncte de rating și 1,2 % share pe targetul femeilor cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban.

    Happy Channel, post de televiziune dedicat femeilor, a înregistrat miercuri audiențe foarte bune. Noile seriale turcești, „Feriha” și „Elita Societății”, au reușit să cucerească publicul cu poveștilor lor.

    Lansat de scurt timp la Happy Channel, unul dintre blockbusterele actuale turcești, “Elita societății” („High Society aka Yüksek Sosyete”), a obținut 0,4 puncte de rating și 1,4% share, fiind lider pe nișa dedicată femeilor, în intervalul 20.00-21.59. Pe același tronson, pe locul doi s-a clasat postul Diva cu 0,2 puncte de rating și 0,5 % share, iar pe locul trei s-a aflat Acasă TV.

    Difuzat în exclusivitate în România, după țara de origine, serialul prezintă două lumi total opuse, cea a săracilor și cea a bogaților.
    “Elita Societății” îi aduce în centrul atenției pe Kerem (Engin Öztürk), care provine dintr-o familie de oameni săraci, Mert (Ozan Dolunay) care face parte dintr-o familie bogată și Cansu (Hazar Ergüçlü), fata cea mică a unei familii bogate din înalta societate
    .

    De asemenea, povestea de dragoste dintre Feriha Yılmaz (Hazal Kaya) și Emir Sarrafoğlu (Çağatay Ulusoy) a fost urmărită cu mare interes de telespectatorii Happy Channel. Între orele 18.02-19.59, serialul “Feriha” a înregistrat miercuri 0,3 puncte de rating și 1,5% share. Și în acest interval, Happy Channel s-a situat pe primul loc, iar pe poziția a doua s-a aflat postul de televiziune Film Café, obținând 0,2 puncte de rating și 1,1% share, fiind urmat de Acasă TV.

    Serialul “Feriha” poate fi urmărit de telespectatori, de luni până vineri de la ora 18.00, iar “Elita Societății” de la ora 20.00, la Happy Channel.

    Sursa date de audiențe: Kantar Media
    Copyright: ARMADATA SRL
    Target: Femei 18-49 de ani, Urban

    COMENTARII

    Happy Channel, lider de audiență în Prime Time, pe nișa posturilor pentru femei. “Iubire și răzbunare” și “Elif” au fost, marți seara, la putere

    acum 1 zile

    "Iubire si razbunare" si "Elif" au condus Happy Channel pe primul loc, pe nisa posturilor de televiziune dedicate femeilor.

    Happy Channel, lider de audiență la nivelul întregii zile și în Prime Time. Finalul blockbusterului turcesc "Elita Societății", rezultate spectaculoase pe nișa posturilor pentru femei

    acum 5 zile

    Finalul blockbusterului turcesc “Elita Societății”, marcat de audiente spectaculoase pe nișa posturilor pentru femei.

    Happy Channel, lider de audiență în prime time, pe nișa posturilor pentru femei

    acum 6 zile

    In intervalul 19.00-23.00, pe targetul femeilor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, mediul urban, Happy Channel a inregistrat 0,5 puncte de rating și 1,8% cota de piata.

    Cel de-al doilea sezon al iSerialului “Când mama nu-i acasă” are premiera, pe 27 august, la Happy Channel

    acum 6 zile

    “Sase clipe fara ea” va fi difuzat integral, in format de televiziune, duminica (27 august), de la ora 18.00.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Observator.TV


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro