• LUNI, 18 IANUARIE 2016

    Motivul FASCINANT pentru care ceasul Iphone-ului arată mereu 9:41 în reclame!

    Sigur ai observat că în toate reclamele unde vezi un produs Apple, ceasul gadget-ului este mereu 9:41. Dar de ce?

    Află întâi că nu întotdeauna a fost afișată aceeași oră. Până în 2010, ora ceasurilor de pe device-uri era 9:42 și era ora la care primul Iphone a fost lansat în 2007 de către Steve Jobs.

    În 2010 însă, a fost lansat Ipad-ul, la ora 9:41! Totuși, de ce ora nu a fost păstrată?

    Cei de la Apple au avut o înțelegere. Aceea ca prezentarea directorului companiei să dureze aproximativ 40 de minute, iar după 40 de minute, dispozitivul să fie arătat publicului. Cu un minut sau două peste, liderii Apple au fost destul de punctuali de fiecare dată!

    COMENTARII

    INCREDIBIL! Cu ce se joacă Horia Brenciu în culisele X Factor?

    acum 3 ore

    Horia Brenciu nu inceteaza sa uimeasca.

    Imagine ȘOC cu Delia! ”Zici că ești PREDATOR”

    acum 5 ore

    Delia si-a socat fanii cu o imagine pusa pe internet.

    Cristina Bălan, incident ÎN TRAFIC. Copiii erau cu ea în mașină

    acum 7 ore

    Cantareata Cristina Balan a fost implicata intr-un incident rutier din cauza unui sofet care a vrut sa se strecoare in fata masinii in care solista era imporeuna cu gemenii ei.

    EXCLUSIV! Primul INTERVIU al lui Ion Dichiseanu, în calitate de bunic

    acum 1 zile

    Ion Dichiseanu a vorbit, in exclusivitate pentru tvhappy.ro, despre nepotica lui, Anastasia Ioana.

    Ion Dichiseanu a devenit BUNIC! Marele actor adat fuga la maternitate să își vadă NEPOATA

    acum 1 zile

    Inca un vis implinit pentru marele actor Ion Dicnhiseanu: a devenit bunic!

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Neatza cu Razvan si Dani

    neatza.a1.ro


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro
    Ți-a plăcut ce ai citit?
    Hai să păstrăm legătura!
    Abonează-te la newsletterul happy!
    trimite