• LUNI, 11 IANUARIE 2016

    7 sfaturi ca să mănânci sănatos

    Stil de viață sănătos

    Un stil de viață sănătos implică o alimentație sănătoasă, echilibrată, la care se adaugă exercițiile fizice. Împreună rezultă o echipă îmbatabilă împotriva kilogramelor în plus, dar și împotriva factorilor dăunători externi. Pentru a mânca sănătos este nevoie doar să respecți câțiva pași simpli oferiti de diete-sanatoase.ro care vă vor ajută la îmbunătățirea sănătății, dar și la pierderea kilogramelor în plus.

    Sfaturi pentru a mânca sănătos

    1. Bea 2 pahare de apă înainte de masă
    Hidratarea este esențială pentru un stil de viață sănătos. Apa purifică și detoxifică organismul conferindu-i sațietate. Două pahare de apă înainte de micul dejun pregătesc organimsul pentru ingerarea alimentelor și se evită obezitatea. Acest procedeu se poate repeta înainte de orice masă sau gustare.

    2. Începe să consumi fructe
    Cheia unei diete sănătoase constă în consumul constant de fructe și legume. Recomandat este ca gustările dintre mese să fie fructe sau legume deoarece acestea dau organismului vitamine, fibre și minerale esențiale pentru întărirea sistemului imunitar și revigorarea organismului. În plus, ele facilitează digestia și pot ajuat la pierderea kilogramelor în plus.

    3. Mănâncă încet
    Potrivit unui studiu realizat de Spitalul General Laiko din Atena s-a demonstrat că dacă mănânci încet se secretă anumiți hormoni care conferă senzația de sațietate corpului. În schimb, dacă mănânci repede acești hormoni nu se eliberează și vor accentua senzația de foame crescând astfel riscul de îngrășare.

    4. Optează pentru alimentele organice
    Efectele benefice ale nutrienților din toate produsele sunt aceleași, însă produsele organice au un mare avantaj, acela de a fi mai puțin contaminate de pesticide, după un studiu realizat de Universitatea Stanford. În plus, proprietățile sale organoleptice, adică mirosul și gustul sunt mai bune datorită metodelor de cultivare mai puțin invazive. Acesta este și motivul pentru care prețul lor este ceva mai mare decât al celorlalte.

    5. Încearcă să consumi cantități mai mari de fibre din mai multe surse
    Fibrele hrănesc, echilibrează și curăță organismul. Sunt recomandate aproximativ 25 grame de fibră pe zi, cantitate cam greu de obținut doar cu un fruct sau cu o salată pe zi. Din acest motiv este foarte important să combini și să consumi diferite alimente bogate în fibre, ca: cerealele, fructele, legumele, paste integrale etc.

    6. Cină ușoară
    Peste noapte, digestia este mai lentă și organimsul consumă mai puțină energie. O cină bogată peste noapte formează depozite sub formă de grăsime, și astfel
    “șansele de îngrășare” sunt foarte mari. O cină indicată pentru a nu “câștiga” kilograme în plus poate fi constituită de o supă degresată, însoțită de un ou fiert, pește sau de două felii de brânză. Încercați să nu depășiți 500 de calorii la cină.

    7. Înainte de culcare, ia o băutură ușoară
    Studiile indică faptul că somnul ajută la prevenirea creșterii în greutate. Prin urmare, pentru un somn liniștit și odihnitor bea o cană de ceai de tei sau de mușețel, sau chiar o cană de lapte cald cu o lingură de cacao pură care te va ajută să dormi mai bine.
    Și cum orice schimbare începe din interior, este indicată autodisciplina prin care se elimină tabieturile alimentare nesănătoase.

    COMENTARII

    Ai grupa sanguină 0? Atunci eşti o persoană cu totul SPECIALĂ! Află DE CE!

    acum 3 zile

    Această grupă de sânge este considerată a fi cea mai potrivită, din multe puncte de vedere.

    Astrologie și dietă: cea mai sănătoasă rețetă de vinete

    acum 5 zile

    Pentru aceasta saptamana, Camelia Patrascanu a pregatit pentru telespectatori o salata de vinete mai usoara al carei rol este acela de a igieniza tubul digestiv.

    Jumătate din părinți NU TRATEAZĂ răcelile copiilor CORESPUNZĂTOR

    acum 10 zile

    Un studiu realizat de Societatea Nationala de Medicina Familiei a scos la iveala faptul ca multi parinti nu cunosc medicamente adecvate copiilor de peste 7 ani.

    Dieta-stil de viață care te ferește de kilogramele în plus: direct din insulele grecești

    acum 11 zile

    Dietă mediteraneană nu se referă, cum ar putea-o sugera numele, la o dietă bazată numai pe mâncăruri tradiţionale greceşti sau italieneşti, ci mai degrabă la provenineţa alimentelor. Vorbim despre mancauri specifice zonelor incojurate de apă, cum ar fi peştele sau uleiul de măsline, etc.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Observator.TV


    Neatza cu Razvan si Dani

    neatza.a1.ro


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro