• MARTI, 07 SEPTEMBRIE 2010

    Aliatii tai la dieta: fructe, legume si sucuri

    dieta lichida  

    Numit si "sirop din seva", siropul de artar este un aliat al siluetei. Cura cu acest sirop consta in a bea  de mai multe ori pe zi o limonada fierbinte, indulcita cu sirop de artar si cu putin ardei iute.


    Dietele pe baza de fructe sunt eficiente in mentinerea greutatii. Ele pot fi monodiete (diete cu un singur fruct) sau cu mai multe fructe. Dietele care slabesc cu adevarat sunt cele care includ fructe cu cantitati mai mici de amidon si de zaharuri, cum sunt capsunele. Sau dietele cu sucuri inclusiv cu pepene verde, ananas tropical, capsune, mere, lamai, portocale. Dieta care slabeste cel mai putin este cea pe baza de struguri, deoarece acestia au un continut bogat in calorii.


    Atentie! Este important sa se consume fructe de sezon si sa ne abtinem de la fructele uscate, cum ar fi curmalele, stafidele, piersicile sau caisele, deoarece acestea contin o cantitate foarte mare de zahar.


    Desi foarte sanatoase, dietele pe baza de fructe prezinta inconvenientul ca persoanele care sufera de retentie de lichide nu raspund bine la ele.

    DIETE CU LICHIDE


    Regula de baza a acestor diete presupune evitarea alimentelor solide. Astfel, sucurile de fructe, de legume, supele vegetale, infuziile, compoturile sunt de baza. Cele mai eficiente atat sub aspectul kilogramelor eliminate, cat si al protectiei sanatatii sunt sucurile din sfecla de zahar, morcov, telina si laptuca crude. De obicei, in dietele lichide nu exista restrictii in privinta cantitatii, trebuie sa se bea atat cat cere organismul.

    TRUCURI PENTRU A SLABI SANATOS:


    - hrana suficienta, pentru ca, daca alegeti sa va infometati, riscati sa dezvoltati anumite frustrari;
    - un regim alimentar variat si echilibrat;
    - evitarea alimentelor extra;
    - lichide din abundenta;
    - foarte putine grasimi;
    - mancaruri gatite cat mai simplu;
    - distribuirea hranei in mai multe mese;
    - evitarea alimentelor cu multe calorii;
    - consumarea unei cantitati minime de sare;
    - nu excludeti micile placeri culinare;
    - limitarea consumului de alimente fainoase;
    - invatarea modului de a stapani crizele de foame;
    - cantariti-va cel putin o data pe saptamana.

     

    Citeste si Jurnalul National

    Sursa foto: www.dietrecipe.org

    COMENTARII

    Cât de periculos este să îți trosnești degetele? Ce exerciții te scapă de acest obicei deloc plăcut

    acum 4 zile

    Ce poti face pentru a scapa de obiceiul de a-ti trosni degetele.

    STUDIU: Îndulcitorii artificiali cresc pofta de mâncare

    acum 19 zile

    Studiul s-a desfasurat plasând musculitele deasupra unor eprubete cu hrană lichida.

    De ce creste colesterolul dupa ce ai renuntat la grasimile nesanatoase. 5 cauze la care nu te-ai gandit

    acum 22 zile

    Nu exista roman care sa nu foloseasca expresia colesterol marit. Este unul dintre putinii termeni medicali care au intrat in vocabularul general.

    STUDIU: Nucile susțin sănătatea microflorei intestinale acționând ca un prebiotic

    acum 23 zile

    Prebioticele sunt ingrediente alimentare care promoveaza in mod selectiv numărul si activitatea bacteriilor benefice.

    Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
    Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

    Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

    Observator.TV


    Top stiri
    A1.ro
    Observator.TV
    SpyNews
    AntenaStars.ro