MARTI, 17 SEPTEMBRIE 2019

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

RO Break, noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre produsele și serviciile prezentate.

Despre ADC România
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de cei 33 de membri ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

COMENTARII

Răzvan şi Dani, Mihai Bendeac şi Alina Eremia s-au alăturat campaniei Ajut eu!

acum 6 ore

Campania Ajut eu! continuă, iar telespectatorii Antenei își pot pune o dorință sau pot împlini chiar ei o dorință pe ajuteu.ro. De asemenea, timp de 26 de zile, aceștia vor putea urmări cum zi de zi alte şi alte dorinţe vor prinde viaţă. În fiecare zi, de la ora 18:50, înainte de Observatorul orei 19, Sandra Stoicescu le va prezenta telespectatorilor unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe site-ul campaniei www.ajuteu.ro, pe care oameni generoşi le vor împlini.

Rică Răducanu s-a alăturat campaniei Ajut eu!

acum 3 zile

În cadrul seriei zilnice Ajut eu!, de la 18:50, telespectatorii au cunoscut povestea emoţionantă a familiei Şipoş, o familie formată din oameni pentru care lumina e cea mai mare dorinţă. Oameni care trăiesc în întuneric şi care, dacă ar avea o baghetă magică, ar face să fie lumină mereu.

Andreea Bălan se alătură campaniei Ajut eu!

acum 4 zile

Povestea Mariei Mihalache începe cu "a fost odată o sală de dans şi o fetiţă". Fetiţa avea doar 5 ani, iar sala de dans s-a dovedit prea mică pentru visul ei mare

Sandra Stoicescu: „Nicole e o lecţie pentru noi toti!” O nouă dorinţă împlinită în cadrul campaniei „Ajut eu!”

acum 5 zile

Campania Ajut eu! continuă, iar telespectatorii Antenei își pot pune o dorință sau pot împlini chiar ei o dorință pe ajuteu.ro.

Denis Hanganu se alătură campaniei Ajut eu!

acum 6 zile

Denis Hanganu, protagonistul serialului Sacrificiul de la Antena 1 a spus “Ajut eu!” şi i-a făcut o bucurie micuţei Simona, o fetiţă greu încercată de viaţă.

Horoscop oferit de www.astrocafe.ro
Nu e nimic in neregula cu tine. Workshop, 6 septembrie 2015, Bucuresti

Crezi ca ai nevoie de timp, de succes, de bani, o relatie... Cand, de fapt,...

DivaHair


Stirile Antena 1 Observator

observator.tv


Top stiri
CulTOUR
iSerial - O grămadă de caramele
Citește mai departe »
Don Apetit & Co
Citește mai mult... »