Euforia TV, ascensiunea cotei de piață în 2014

Publicat pe 05.11.2014 la 13:26

Postul destinat publicului feminin sofisticat, are aprecieri importante în perioada ianuarie-octombrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +33%.

Postul destinat publicului feminin sofisticat, are aprecieri importante în perioada ianuarie-octombrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +33%.

*La nivel de trust, “Antenele” au creșteri pe toate intervalele orare și pe toate target-urile în octombrie 2014, comparativ cu octombrie 2013.

*Posturile Intact sunt lider absolut de audiență în rândul publicului comercial în Day-Time, Access și Late Fringe. O performanță deosebită este ca, la nivelul publicului din întreg mediul urban, televiziunile Intact sunt lider de audiență pe toate intervalele orare și prezintă și aprecieri importante.

* DIVIZIA TV INTACT MEDIA GROUP, CELE MAI CONSISTENTE CREȘTERI DE AUDIENȚĂ ÎN 2014
Strategia de conținut a diviziei TV Intact Media Group se concretizează într-o cotă de piață în creștere, atât în primele zece luni ale anului, cât și în luna octombrie, comparativ cu 2013.

Aprecierile consistente pe întreaga divizie , dar și pentru fiecare televiziune în parte situează Intact în vârful clasamentelor audiențelor pe intervale orare cheie. Concret, tendința ascendentă a coordonatelor de audiență este reliefată de câțiva ani, mai ales în ceea ce privește publicul comercial.

Profilurile diverse ale televiziunilor Intact sunt gândite a atrage public divers, din toate sferele sociale, de la publicul matur, AB, la tinerii care au o întreagă platformă de comunicare la dispoziție, prin brandul ZU.

În primele zece luni ale anului, 10.341.000 români au urmărit televiziunile Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel național. În aceeași perioadă menționată și pe același target, Antena 1 a avut 8.676.000 și Antena 3 a avut 4.709.000 telespectatori.

În articolul

Euforia TV, ascensiunea cotei de piață în 2014

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 29 aprilie 2024. Vărsătorii au probleme din cauza banilor. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
O româncă stabilită în Spania arată ce găteşte cu alimentele pe care le găseşte prin gunoaie. "Aleg și eu ce e bun, ce nu e bun"
a1.ro
Femeile din aceste zodii vor fi marcate de succes în viața profesională. La ce vor fi nevoite să renunțe în luna mai 2024
HelloTaste.ro
Trei rețete de ouă umplute, perfecte pentru un platou festiv
Catine
Zodii care nu pot renunța la trecut. Nativii care aleg să trăiască din amintiri
useit.ro
Boala „zombie” care a trecut de la animale la oameni. Deja ar fi făcut 2 victime
as.ro
Care este singurul „moment de desfătare” al soţiei lui Dan Şucu. Diana Şucu a recunoscut totul: „Asta e rutina!”
MediCOOL
Hernia inghinală. Ce este, cauze, simptome și tratament
Spynews
Știrile Antena Stars. Oana Lis, încă un gest disperat pentru a face rost de bani. A scos la vânzare și crucea lui Viorel Lis. În ce stare este fostul primar
DeParinti
Cum poți ajuta copilul să treacă peste pierderea dinților de lapte. Sfaturi utile pentru orice părinte
MediCOOL
Băuturi bogate în potasiu. Cum îți pot completa dieta
HelloTaste
Pască pufoasă fără aluat. Cea mai simplă rețetă pentru Paște
x