RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

Publicat pe 17.09.2019 la 18:09 Actualizat pe 17.09.2019 la 18:16

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor.

Ro Break, noul format de divertisment gândit de Antena 1 și agenția Three special pentru pauzele de publicitate, a fost inclus de ADC România (Art Directors Club România) în top 3 al celor mai bune campanii ale lunii august. Topul a adunat nouă proiecte în categoriile Digital, TV, Outdoor și Experiential/BTL și șase agenții câștigătoare.

RO Break își propune un nou format de divertisment, gândit special pentru pauzele de publicitate: o serie de spoturi video pamflet care abordează într-un mod subtil probleme, obiceiuri sau comportamente ale românilor. Compania de Șpriț, pentru că sprițul este una din “îndeletnicirile” preferate ale românilor și Social Mask, parte a campaniei ce atrage atenția asupra conexiunii dintre părinți și copii în era dgitală sunt doar primele două din lista temelor atinse de noua campania lansată de Antena 1. RO Break a debutat în luna august și se va desfășura pâna la sfărșitul anului.

RO Break, noua campanie de brand a Antenei 1 a fost dezvoltată în colaborare cu agenția Three Advertising, având ca punct de pornire faptul că Antena 1 este una dintre cele mai mari platforme de divertisment din țară. Pornind de la acest fapt, stația oferă conținut chiar și în timpul pauzelor de publicitate. Campania este declinată și în mediul online, acolo unde userii și telespectatorii vor găsi raspunsurile la toate întrebările legate de fiecare dintre produsele și serviciile prezentate.

INFORMARESetările tale privind cookie-urile nu permit afișarea conținutului din această zonă. E necesar să accepți cookie-urile social media pentru afisarea acestui tip de conținut. Modifică setările

Despre ADC România
Art Directors Club România este cea mai densă concentraţie de talente creative şi lideri de creaţie din industria de publicitate românească. Activitatea creativă şi recunoaşterea publică obţinută de cei 33 de membri ADC România pot defini fără dificultate, traiectoria, momentele cheie şi succesele industriei publicitare locale dar şi regionale.

În articolul

RO Break, campania Antenei 1, în topul celor mai bune execuții ale verii conform ADC România

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 3 mai 2024. Berbecii trebuie să facă pace cu trecutul. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
"Banii noștri s-au dus". Doi tineri s-au trezit fără 10.000 de dolari în cont. Era avansul pentru casa pe care şi-o doreau în SUA
a1.ro
Vlad Gherman, imaginea la bustul gol care a încins imaginația fanelor. Cum s-a fotografiat cu o lună înainte de nuntă
HelloTaste.ro
Ciorbă de miel cu lobodă. Rețetă delicioasă pentru masa de Paște
Catine
Friptură de miel cu vin și usturoi. Rețetă pentru masa de Paște
useit.ro
Directoarea Twitter care dormea pe jos să-l susțină pe Elon Musk a ajuns la Meta. De ce a ales să ajungă la competitorul X
as.ro
Ce a putut face miliardarul Ion Ţiriac pentru o vedetă uriaşă a României. Totul a ieşit la iveală abia acum
MediCOOL
Ce este rinita. Tipuri, cauze și tratamente
Spynews
Cand este Înăltarea Domnului în 2024. Se sărbătorește la 40 de zile după Paște
DeParinti
Cum poți crește un copil independent. Sfaturi de la experții în parenting
MediCOOL
Alimente care pot cauza probleme digestive. Ce este bine să eviți
HelloTaste
Meniu de Paște fără miel. Alternative pentru o masă festivă
x