A vrut să facă un parfum pentru el și pentru familie și a ajuns să conducă un ”imperiu” al parfumurilor
Publicat pe 11.06.2018 la 09:17 Actualizat pe 11.07.2018 la 15:02
În doar 10 ani, ce a pornit de la o simplă pasiune, s-a transformat într-o adevărată afacere profitabilă. Aceasta este, pe scurt, povestea sucesului lui Sergio Momo, autorul unui brand de referință în lumea parfumurilor.
Echipa emisiunii „PoveștiCOOL” a fost la lansarea ”Obsentum” și a realizat un interviu chiar cu Sergio Momo, invitatul special al acestui eveniment ce a avut loc la Mall Băneasa.
”În realitate, mereu am fost pasionat de parfumuri, oar designul a fost munca mea. După mai bine de 20 de ani de muncă în domeniu, în Italia, UK, SUA, am găsit niște timp liber și mi-am dorit să fac ceva pentru mine. Nu am intenționat nicio secund să fac asta, nu am avut niciun plan de afaceri, doar mi-am dorit ca în puținul timp liber să fac ceva pentru mine, pentru familia mea, pentru prietenii mei”, a povestit renumitul parfumier și designer, totodată, la ”PoveștiCOOL”, emisiune difuzată de postul Happy Channel în fiecare sâmbătă și duminică, de la ora 14.30 (în reluare luni-vineri, ora 15.30 și luni-joi, de la miezul nopții).