Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

Publicat pe 03.06.2022 la 13:56 Actualizat pe 03.06.2022 la 14:01

Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor

Happy Channel

Audiențele foarte bune înregistrate în luna mai poziționează postul pe locul 4 atât la nivelul întregii zile, cât și în prime time și access.

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.

De altfel, staţia tv a închis luna mai cu creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Raportat la luna mai a anului trecut, serialele difuzate de Happy Channel au atras puternic atenția publicului feminin comercial, aducând o creștere de +48% a cotei de piață la nivelul întregii zile și de +37% la nivelul Prime Time-ului. Şi la nivelul sloturilor Day Time, Access și Late Fringe staţia tv a cunoscut creşteri spectaculoase de audienţă, de respectiv +65%, +77% și +82% la nivelul cotei de piaţă.

Producţiile tv care au contribuit în luna mai la consolidarea postului Happy Channel, la nivelul publicului feminin comercial sunt Păsări Rănite (medie de 8% cota de piaţă şi 1.6 puncte de rating), Jurământul (medie de 4.6% cota de piaţă şi 1.3 puncte de rating) şi 1001 de nopţi (medie de 3.4% cota de piaţă şi 0.9 puncte de rating). Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban). Şi emisiunea CulTour conduce clasamentul audienţelor pe nişa dedicată femeilor, cu 2.7% cota de piaţă şi 0.4 puncte de rating.

În articolul

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 18 mai 2024. Gemenii sunt sfătuiți să-și împartă sarcinile. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
"Cam un 4.000 de lei ca să trăieşti decent". Ofertele angajatorilor pentru tineri, la târgurile de joburi
a1.ro
Cine a câștigat marele trofeu Chefi la cuțite! La cine a mers trofeul și cine a primit al doilea premiu
HelloTaste.ro
Brioșe cu mascarpone și rubarbă. Desert simplu, de sezon
Catine
Frittata cu sparanghel. Rețetă pentru un mic dejun savuros
useit.ro
Cele mai bune telefoane Android cu senzor telefoto din 2024. Ce smartphone-uri au impresionat
as.ro
Bruneta asaltată de milionari a dezvăluit cum încearcă bărbaţii însuraţi să o agaţe: „Întotdeauna găsesc o cale”
MediCOOL
Proprietățile medicinale ale ceaiului de eucalipt. Beneficiile și potențialele riscuri ale acestei băuturi
Spynews
În ce relații a rămas Vero Căliman cu Mirela Retegan, după ce a părăsit „Gașca Zurli”. „Fetița Zurli” a făcut noi mărturisiri: „Nu vreau să...”
DeParinti
Cum să practici disciplina pozitivă acasă
MediCOOL
Ce să nu faci niciodată dimineața dacă vrei să ai energie ziua și un somn bun noaptea
HelloTaste
Tort cu două tipuri de mousse, unul de ciocolată și altul de căpșuni
x