Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

Publicat pe 03.02.2017 la 11:17 Actualizat pe 03.02.2017 la 17:52

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

Ianuarie 2017 a adus diviziei TV Intact Media Group o evoluție a audienței pe intervale orare importante, acoperind toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV din portofoliu.

Astfel:

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

• Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață pe majoritatea segmentelor orare, dintre care Prime Time (+ 11%) și Whole Day (+9%).
• Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Day Time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie 2016, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
• Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Day Time și Access, înregistrând creșteri, față de luna ianuarie 2016, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day ( +9%) și Prime Time (+11%).


Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, în zona publicului comercial:

Astfel, audiența postului este în evoluție pe targetul 18-49 pe majoritatea intervalelor orare inclusiv Whole Day (+7%) și Prime Time (+6%). Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe cele mai multe intervale orare, cuprinzând Whole Day și Prime Time (+5%). În topul producțiilor stației se află show-urile “Poftiți pe la noi: poftiți la muncă”, “Te pui cu blondele?”, urmate de Observator 19 si Acces Direct.

Antena 1 a fost urmarită în luna ianuarie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.5 milioane de telespectatori.


Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna ianuarie pe intervale orare cheie, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 34% în intervalul Prime Time și cu 39% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 38% în Prime Time și 36% în Whole Day.

Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de 4.8 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale primei luni a anului se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de Intâlnire”, “Adevăruri Ascunse”, “Exces de Putere” și “Q&A”.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna ianuarie, de peste 3,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost “Agenția VIP”, “Răi da’ buni”, “Vedetop”, “Necenzurat” și ”Refresh by Oana Turcu”.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței (+50%) și ale cotei de piață (+40%) în intervalul Prime Time, comparativ cu prima lună a anului trecut. Cele mai urmărite programe ale stației au fost “Elif”, “O poveste de iubire”, “Gossip Girl”, “Downton Abbey” și “Legea pământului”.

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), își dublează în ianuarie audiența în Day Time și este în atenția publicului cu show-uri precum: “Bobiceag și duba de artiști”, “Miezu’”, “Most wanted”, “ZU Party Romanian Tour” și “ Zunrise”.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group, care are trei prezențe în top 15 all websites în .ro – a1.ro, antena3.ro și spynews.ro. A1.ro este leaderul categoriei divertisment, surclasând site-ul concurent și ocupă poziția a opta în clasamentul tuturor site urilor din România, în timp ce spynews.ro și antena3.ro au depășit fiecare 3.6 milioane de unici.

Peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în prima lună a anului, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.6 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.


Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Ianuarie 2017
Perioada cu care se face comparație: Ianuarie 2016

În articolul

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 29 aprilie 2024. Vărsătorii au probleme din cauza banilor. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Destinaţia de poveste din România, râvnită de Paşte. Cazările sunt aproape epuizate, deşi un sejur ajunge până la 3.500 de lei
a1.ro
La mulți ani de Florii! Cele mai frumoase mesaje și felicitări pentru sărbătoriți
HelloTaste.ro
Trei rețete de ouă umplute, perfecte pentru un platou festiv
Catine
Zodii care nu pot renunța la trecut. Nativii care aleg să trăiască din amintiri
useit.ro
Boala „zombie” care a trecut de la animale la oameni. Deja ar fi făcut 2 victime
as.ro
„Prințișorul Craiovei”, mărturisiri teribile despre adevărata dramă din familia lui: „Am trăit cu 50 de euro pe săptămână!”
MediCOOL
Hernia inghinală. Ce este, cauze, simptome și tratament
Spynews
Știrile Antena Stars. Oana Lis, încă un gest disperat pentru a face rost de bani. A scos la vânzare și crucea lui Viorel Lis. În ce stare este fostul primar
DeParinti
Cum poți ajuta copilul să treacă peste pierderea dinților de lapte. Sfaturi utile pentru orice părinte
MediCOOL
Băuturi bogate în potasiu. Cum îți pot completa dieta
HelloTaste
Pască pufoasă fără aluat. Cea mai simplă rețetă pentru Paște
x