Happy People
Publicat pe 14.06.2024 la 11:12. Actualizat pe 14.06.2024 la 11:27
Oral-B, în colaborare cu Romanian Design Week, a lansat campania "Îngrijire Monumentală", o inițiativă dedicată celebrării frumuseții arhitecturale a clădirilor de patrimoniu restaurate, care completează peisajul urban al Bucureștiului.
. Campania creează o punte între gama de periuțe iO, care oferă performanță de top când vine vorba de îngrijire orală, și clădirile restaurate din București, toate implicând un grad ridicat de tehnologie, design și dedicare.
Ca parte din această campanie, publicul s-a putut bucura de o experiență imersivă, în cadrul MINA Museum. Pe 25-26 mai și pe 1-2 iunie, oamenii au putut să se bucure de un joc de lumini și de imagini care au oferit un adevărat spectacol.
Într-o atmosferă plină de energie și de creativitate, de la mic la mare, publicul a descoperit un eveniment senzorial, unde tehnologia periuțelor Oral-B iO s-a întâlnit cu arta. Clădirile au „prins viață” într-o animație care a surprins povestea unora dintre clădirile bucureștene care și-au recăpătat strălucirea de altă dată.
Campania „Îngrijire Monumentală” își dorește să celebreze clădirile care au fost restaurate sau sunt în proces de restaurare și să ofere un exemplu pozitiv cu privire la cel mai mare nivel de îngrijire, atunci când vine vorba de toate aspectele vieții oamenilor, de la sănătatea orală, până la clădirile de care suntem înconjurați.
Pe lângă eveniment, Oral-B și Romanian Design Week au creat o hartă interactivă, care poate fi accesată pe www.ingrijiremonumentala.ro. Aceasta oferă oportunitatea de a vizita și a admira aceste bijuterii arhitecturale pe toată perioada campaniei.
Împreună, creăm momente care inspiră și schimbă perspective.