Cifre de afaceri ale marilor grupuri media, Windows 8 şi povestea lui Bahoi, în noul număr al revistei “The Industry”
Publicat pe 23.08.2012 la 14:14 Actualizat pe 23.08.2012 la 14:32
Numărul al 12-lea al revistei “The Industry” vine cu comentarii pertinente din partea unor condeie ascuţite. După studiul datelor financiare a peste 100 de companii de media şi publicitate, furnizate de Ministerul Finantelor Publice, cititorii publicaţiei pot afla care sunt cifrele de afaceri ale grupurilor media, profitul din 2011, comparativ cu 2010 şi banii câştigaţi, dar mai ales pierduţi.
Se pot face matrapaslâcuri cu “like”-uri pe Facebook? Vlad Ursulean a studiat fenomenul cu mare atenţie şi a aşternut pe hârtie metode neortodoxe de creştere.
Apoi, Dan Iancu şi Iulian Comănescu au testat ultimele sisteme de operare de la Microsoft si Apple. Pe scurt, Windows 8 aduce schimbări ce merită învăţate şi aplicate, Mountain Lion vine cu facilităţi legate de reţelele sociale şi Icloud.
Cei interesati pot afla de-a fir a păr amanunte în The Industry. Şi, nu în ultimul rând, cititorii pasionaţi de audienţe pot afla care este impactul evenimentelor politice asupra rating-ului televiziunilor de ştiri, precum şi povestea fascinantă, scrisă de Ştefan Mako, a unuia dintre puţinele personaje autohtone ce pot fi încadrate în categoria “Web Celebrity”, Bahoi.
The Industry este o platformă de opinie şi analiză media la care contribuie voci pertinente din breaslă. Urmărind îndeaproape mişcările strategice, achiziţiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii şi evenimentele, revista reuneşte informaţia esenţială din industria media.Reamintim celor interesati că The Industry poate fi procurată prin abonament, iar detaliile se găsesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro