Piaţa de publicitate, audienţele TV şi un scenariu viabil privind licitaţia Adevărul, în noul număr “The Industry”
Publicat pe 20.06.2012 la 11:37
A apărut pe piaţă noul număr al revistei The Industry, al zecelea, revista de media care se încapăţânează să înfrunte criza şi cifrele care spun că tipăriturile n-au viitor. “Printul va continua să funcţioneze pe nişele luxoase”, este previziunea lui Iulian Comănescu, coordonatorul publicaţiei, iar The Industry prezintă avantajul de a fi o alternativă la ceea ce se găseşte acum pe piaţă în materie de comunicare. Drept pentru care, în cel mai recent număr al revistei, Vlad Ursulean este semnatarul a două reportaje, “Publicitarii dansează pe sfoară la Noaptea Agenţiilor” este primul dintre ele, iar în următorul descrie experienţa interesantă de a fi participat la un experiment, un soi de Big Brother în care o echipă de 14 oameni creativi au fost monitorizaţi câteva zile, fără a li se oferi repere orare. Despre ce au făcut participanţii câteva zile într-o casă izolată, fără a şti dacă este zi, noapte şi fără să li se spună măcar cât este ora, Ursulean a scris în “The Industry”, cu lux de amănunte. Cover-ul revistei tratează premiile Effie: The Industry a făcut o selecţie relevantă din vizuale, iar Ana Maria Caia relatează despre industria telenovelelor din America de Sud, ocupaţie la fel de profitabilă, în termeni de export, ca agricultura sau mineritul . Aspecte mai puţin ştiute dintr-un domeniu de activitate a cărui materie primă este creativitatea, care sunt ţările care alocă cele mai mari bugete şi ce preferă sud americanii în materie de televiziune sunt detalii care se regăsesc sub titlul “America de Sud trăieşte din telenovele”, în The Industry. La capitolul audienţe TV, cititorii pot afla cum au performat pe perioada primăverii cele mai puternice trusturi din ţara noastră, pe diverse intervale orare. Intact Media Group luptă pentru leadership cu CME, Kanal D are un important cuvânt de spus în Late-Night. Vlad Craioveanu a stat de vorba cu Iulian Comănescu într-un interviu redat fără asteriscuri şi eufemisme, în care controversatul omul de radio vorbeşte deschis despre prezent, dar şi despre resorturile care au stat la baza deciziilor sale din trecut. “În ciuda aparenţelor, uite că sunt uman. Mă simt aproape om”, se intitulează interviul. Tot în numărul zece, se regăsesc opinii despre ce a însemnat scoaterea la licitaţie a titlului Adevărul, precum şi care au fost cele mai accesate branduri personale şi comerciale ale lunii.
Reamintim tuturor celor interesaţi că The Industry poate fi procurată prin abonament, iar detaliile se găsesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro, sau de la Librăria Cărtureşti – Verona şi AFI.
The Industry este o revistă de media adresată profesioniştilor şi pasionaţilor acestui business. Urmărind îndeaproape mişcările strategice, achiziţiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii şi evenimentele, revista reuneşte informaţia esenţială din industria media. The Industry is powered by Intact Media Group.