“România fără ziare” şi “Televiziunea în cifre”, în noul număr The Industry
Publicat pe 22.05.2012 la 09:57 Actualizat pe 22.05.2012 la 10:09
Numărul 9 al The Industry - revista dedicată profesioniştilor din media, dar şi celor care sunt interesaţi de evenimente importate care au loc în acest domeniu - este proaspăt ieşit din tipar şi va ajunge în cel mai scurt timp în cutiile poştale ale abonaţilor. “Televiziunea în cifre” este articolul la care face referire coperta şi în care se demontează o mulţime de prejudecăţi, printre care şi aceea ca internetul dăunează televiziunii. “România fără ziare” este un reportaj semnat de Vlad Ursulean, care a dorit să vadă câţi dintre locuitorii zonelor rurale mai citesc ziare. Peripeţiile şi concluziile pot fi lecturate în revista “The Industry”. Ce impact va avea, pe piaţa românească, împrumul de 300 de milioane de dolari pe care proprietarul american al televiziunilor Pro l-a facut la Time Warner şi care sunt cele mai recente trenduri TV sunt alte subiecte abordate în cel mai recent numar al revistei. “Credeţi că televiziunea moare din cauza Internetului? Fals, fiindcă cele două tipuri de consum sunt complementare şi nu alternative. Credeţi că serialele americane gen CSI sau Desperate Housewives sunt cele mai populare în toată lumea? Ei, bine, nu”, afirmă redactorul şef al revistei, Iulian Comănescu, în articolul “Televiziunea în cifre”, în care se aduc dovezi în sprijinul acestor afirmaţii.
Amatorii pot intra în posesia publicaţiei prin abonament (amănunte la www.theindustry.ro) sau achiziţionând-o de la Cărtureşti Verona.
The Industry este o revistă de media adresată profesioniştilor şi pasionaţilor acestui business. Urmărind îndeaproape mişcările strategice, achiziţiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii şi evenimentele, revista reuneşte informaţia esenţială din industria media. The Industry is powered by Intact Media Group.