Debutul serialului “Mama”, la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Publicat pe 02.10.2018 la 13:36 Actualizat pe 02.10.2018 la 13:39

“Mama”, cel mai recent serial turcesc intrat în grila Happy Channel, a avut parte de un debut care a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor.

“Mama”, cel mai recent serial turcesc intrat în grila Happy Channel, a avut parte de un debut care a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor. De altfel, și producțiile “Elif” și “Femeie în înfruntarea destinului” au fost, luni seara, lider de audiență pe această nișă. Cele trei seriale au clasat Happy Channel pe poziția a patra în top all channels la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

La începutul acestei săptămâni, telespectatorii au putut urmări premiera serialului “Mama”, o poveste impresionantă care o are ca protagonistă pe Cansu Dere – o celebră actriță din Turcia, extrem de îndrăgită și de publicul din România. Aseară, în intervalul difuzării (19:34-20:33), primul episod al producției a fost lider de audiență la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, obținând o cotă de piață de 4.7% și un rating mediu de 2 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Pro 2, cu o cotă de piață de 3.7% și un rating mediu de 1.6 procente.

Sezonul 4 al serialului “Elif” s-a încheiat aseară la Happy Channel, fiind lider de audiență pe segmentul televiziunilor dedicate femeilor. În intervalul 17:59-19:33, finalul sezonului a înregistrat o cotă de piață de 3% și un rating mediu de 0.8 procente, în timp ce pe locul al doilea s-a aflat Pro Gold cu cu 2.2%shr/0.6%rtg.

“Femeie în înfruntarea destinului” a menținut Happy Channel ca lider de audiență pe această nișă, iar pe parcursul difuzării (20.34-21.32) a înregistrat o cotă de piață de 6.1% și un rating mediu de 2.9 procente. În clasamentul posturilor de televiziune pentru femei, Happy Channel a fost urmat de Pro 2, cu o cotă de piață de 3.3% și un rating mediu de 1.6 procente.

Cele trei seriale turcești au clasat, luni – 1 octombrie, Happy Channel pe poziția a patra în top all channels,target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban.

“Mama”, noua producție din grila tv , poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 18.00, iar în această perioadă Happy Channel difuzează ultimele episoade ale serialului “Femeie în înfruntarea destinului”, de luni până joi, de la ora 20.00.

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban
1-Oct-18

În articolul

Debutul serialului “Mama”, la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 9 ianuarie 2025. Racii au parte de o surpriză. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Iancu Guda, reacţie despre ce va face România, după ce Trump a cerut 5% pentru Apărare statelor NATO
a1.ro
Oana Roman susține că fostul soț nu i-a trimis Isabelei nici măcar un mesaj de sărbători. Micuța a izbucnit în plâns | VIDEO
HelloTaste.ro
Choux à la crème cu caramel sărat. Un desert delicat și elegant
Catine
Ceapă murată în oțet. Rețetă simplă și delicioasă
useit.ro
De ce nu mâncăm ouă de curcă. Motivul pentru care nu se găsesc în magazine
as.ro
„Mi se pare ireal să anunţ asta!” Ana Bărbosu pleacă din România, la şase luni după ce a câştigat medalia olimpică
MediCOOL
Ce înseamnă deep sleep, light sleep și REM. Diferențele dintre ele și necesarul pe noapte
Spynews
Bănel Nicoliță, surprins de ziua lui de naștere! Cine l-a așteptat acasă, la miezul nopții
DeParinti
Când să mergi la doctor pentru tusea copilului
MediCOOL
O singură țigară fumată îți scurtează speranța de viață cu 20 de minute. Cercetătorii au analizat efectele fumatului asupra sănătății
HelloTaste
Sirop de lămâie cu ghimbir și turmeric. O combinație revigorantă și aromată
x