Debutul serialului “Mama”, la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

Publicat pe 02.10.2018 la 13:36 Actualizat pe 02.10.2018 la 13:39

“Mama”, cel mai recent serial turcesc intrat în grila Happy Channel, a avut parte de un debut care a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor.

“Mama”, cel mai recent serial turcesc intrat în grila Happy Channel, a avut parte de un debut care a situat postul de televiziune pe primul loc în clasamentul canalelor tv dedicate femeilor. De altfel, și producțiile “Elif” și “Femeie în înfruntarea destinului” au fost, luni seara, lider de audiență pe această nișă. Cele trei seriale au clasat Happy Channel pe poziția a patra în top all channels la nivelul targetului Femei 18-49 Urban.

La începutul acestei săptămâni, telespectatorii au putut urmări premiera serialului “Mama”, o poveste impresionantă care o are ca protagonistă pe Cansu Dere – o celebră actriță din Turcia, extrem de îndrăgită și de publicul din România. Aseară, în intervalul difuzării (19:34-20:33), primul episod al producției a fost lider de audiență la nivelul posturilor de televiziune pentru femei, obținând o cotă de piață de 4.7% și un rating mediu de 2 procente. Pe poziția a doua s-a aflat Pro 2, cu o cotă de piață de 3.7% și un rating mediu de 1.6 procente.

Sezonul 4 al serialului “Elif” s-a încheiat aseară la Happy Channel, fiind lider de audiență pe segmentul televiziunilor dedicate femeilor. În intervalul 17:59-19:33, finalul sezonului a înregistrat o cotă de piață de 3% și un rating mediu de 0.8 procente, în timp ce pe locul al doilea s-a aflat Pro Gold cu cu 2.2%shr/0.6%rtg.

“Femeie în înfruntarea destinului” a menținut Happy Channel ca lider de audiență pe această nișă, iar pe parcursul difuzării (20.34-21.32) a înregistrat o cotă de piață de 6.1% și un rating mediu de 2.9 procente. În clasamentul posturilor de televiziune pentru femei, Happy Channel a fost urmat de Pro 2, cu o cotă de piață de 3.3% și un rating mediu de 1.6 procente.

Cele trei seriale turcești au clasat, luni – 1 octombrie, Happy Channel pe poziția a patra în top all channels,target femei cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban.

“Mama”, noua producție din grila tv , poate fi urmărită de luni până vineri, de la ora 18.00, iar în această perioadă Happy Channel difuzează ultimele episoade ale serialului “Femeie în înfruntarea destinului”, de luni până joi, de la ora 20.00.

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban
1-Oct-18

În articolul

Debutul serialului “Mama”, la Happy Channel, lider de audiență pe nișa televiziunilor pentru femei

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 7 mai 2024. Berbecii au nevoie de o schimbare. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
De unde putem cumpăra cireşe mai ieftine? Aici kilogramul fructelor de mai este chiar şi de trei ori mai mic decât în pieţe
a1.ro
Delia, în vacanță cu părinții! În ce destinație de vis i-a dus pe mama și tatăl ei de Paște. Imagini rare
HelloTaste.ro
Pui cu cartofi și năut. Rețetă specială de la Jamie Oliver
Catine
Tartă de Santiago. Rețetă tradițională din bucătăria spaniolă
useit.ro
Cum găsești iPhone-ul pierdut, chiar dacă e închis. Trucul simplu la care poți apela
as.ro
Ce s-a ales de femeia care a fost timp de 8 ani amanta fratelui soţului său. Cum arată la 41 de ani
MediCOOL
Este postul intermitent periculos pentru sănătate? Ce spun experții
Spynews
Cum arată casa lui Nea Florică, devenit viral pe TikTok pentru replica „Mi-a dat pachet”. Are 57 de ani și locuiește la țară / FOTO
DeParinti
Parentingul autoritar: beneficii și dezavantaje
MediCOOL
Cum poți arde grăsimea de pe coapse. Trucuri pentru a scăpa de kilogramele în plus
HelloTaste
Prăjitură cu rubarbă și bezea. Un desert cu gust dulce-acrișor
x