Andrés García se află într-o stare de sănătate critică. Ultimele imagini cu marele actor i-au îngrijorat pe internauți

Publicat pe 17.11.2022 la 15:07 Actualizat pe 17.11.2022 la 20:10

Andrés García se află într-o stare de sănătate precară. Ultimele imagini cu marele actor i-au îngrijorat pe internauți.

Andrés García poartă o cămașă albă și un sacou alb

Andrés García se află într-o stare de sănătate precară

Getty Images

Nu este telenovela în care Andrés García să nu fi avut vreun rol inedit, care să rămână pentru totdeauna în amintirea fanilor. De-a lungul timpului a interpretat atât personaje negative, cât și pozitive și întotdeauna a știut să iasă în evidență cu ajutorul talentului. Cu toate acestea, la vârsta de 81 de ani marele actor suferă de ciroză hepatică și se află într-o stare de sănătate precară.

Ultima oară când Andrés García a fost internat de urgență a fost în luna septembrie a acestui an, iar Margarita Portillo i-a fost alături în fiecare moment. Din cauza cirozei hepatice de care suferă, actorul a suferit o nouă cădere și a fost nevoit să fie transportat de urgență la spital, fiind intubat. Cele mai noi imagini apărute în mediul online îl arată pe marele actor într-o stare de sănătate de-a dreptul îngrijorătoare. Cu toate acestea, fanii s-au întrebat care este motivul pentru care fotografii atât de personale au fost lăsate să circule pe internet.

Margarita Portillo a solicitat o ambulanță pentru ca Andrés García să fie mutat în casa sa, având în vedere că marele actor nu se preocupa îndeajuns de starea sa de sănătate în propria casă. În prezent, Andres Garcia se află sub supraveghere permanentă, iar starea sa este critică. Pe lângă ciroză hepatică, îndrăgitul actor suferă de fibromialgie, o boală ce-i provoacă dureri ale spatelui și membrelor.

Margarita Portillo și Andrés García s-au cunoscut în 1997, însă doar câțiva ani mai târziu și-au făcut publică relația într-un mod formal. Actorul a fost unul dintre cei mai curatați bărbați din televiziune între anii ’70 și ’80. Carisma și zâmbetul său au reușit să-l aducă pe primele locuri în cele mai importante topuri ale vremurilor. Printre cele mai controversate relații și căsnicii pe care le-a avut de-a lungul timpului se numără și cea alături de Margarita Portillo, femeia care i-a fost întotdeauna alături și cea de-a patra soție.

Cum s-au cunoscut Margarita Portillo și Andrés García

Margarita Portillo și Andrés García s-au cunoscut în 1997 în cadrul unei slujbe realizate în San Judas Tadeo. Acolo a fost organizată o masă în onoarea celor afectați de uracanul Paulina. După propriile declarații ale soției actorului, ea însăși a supraviețuit tragediei.

“Eu pe atunci purtam o fustă ruptă pentru că pierdusem totul.”, a declarat Margarita Portillo în 2013. Aceasta mărturisește că Andres Garcia a fost cel care s-a ocupat de toate pregătirile, fiind foarte atent la cele mai mici detalii. Cei doi au format un cuplu timp de 20 de ani, însă în iulie 2020 actorul a mărturisit că procesul de divorț este pe cale de a se înfăptui. De asemenea, la acea vreme, cuplul nu mai locuia împreună de cinci ani. Cu toate acestea, și-au mai dat o șansă și au reluat relația de iubire. Declarațiile amândurora au avut la bază ideea de iubire, cea care reușește de fiecare dată să-i ajute pe oameni atunci când se află în impas. Andres Garcia își dorește să fie regizorul propriului său film.

În articolul

: