E oficial! Prindem ţara în vraja fericirii! Happy Channel, lider absolut de audienta!
Publicat pe 19.05.2016 la 18:01 Actualizat pe 19.05.2016 la 23:57
Postul de televiziune Happy Channel a fost miercuri, 18 mai, lider absolut de audienta pe targetul comercial femei 18-49, urban: in prima parte a zilei (morning time), in cursul diminetii, Happy Channel a ocupat locul intai, cu o medie a cotei de piata de 2,2%, in timp ce urmatorul post clasat, principalul competitor, a avut o medie de 1,2% cota de piata, pe acelasi target.
Postul de televiziune Happy Channel a fost miercuri, 18 mai, lider absolut de audienta pe targetul comercial femei 18-49, urban: in prima parte a zilei (morning time), in cursul diminetii, Happy Channel a ocupat locul intai, cu o medie a cotei de piata de 2,2%, in timp ce urmatorul post clasat, principalul competitor, a avut o medie de 1,2% cota de piata, pe acelasi target.
Si pe timpul zilei (day time), Happy Channel a fost lider absolut al nisei comerciale femei, 18-49, urban, cu o medie a cotei de piata de 5,4%, mai mult decat dublu fata de urmatorul post clasat, cu o cota de piata de 2,5% in medie. Cele mai urmarite programe in acest interval au fost deja celebrele seriale marca Televisa, “Inima mea e a ta” si “Fiorella spune da”. Cifrele obtinute au urcat Happy Channel pe intervalul “day time” pe locul 4 in topul tuturor canalelor de televiziune.
Prizoniera dragostei, faimosul serial turcesc (2015-2016) difuzat la Happy Channel, ai caror protagonisti, Tolgahan Sayisman si Amine Gulse au creat fan cluburi de simpatizanti in Romania, a urcat postul Happy Channel, pe intervalul difuzarii serialului (20.00 – 21.00) pe locul 5 in clasamentul tuturor canalelor de televiziune.
Si pe intervalul “late fringe”, Happy Channel a fost, de asemenea, lider al nisei comerciale femei, 18-49. Emisiunea COOLturala, Happy Day, difuzata de la 23.50, in fiecare seara, de luni pana vineri, moderata de catre Criss Ciobanasu si Vlad Gherman, a fost lider absolut de audienta, cu o medie a cotei de piata de 1,6%, fata de urmatorul post de televiziune clasat pe locul al doilea, cu o medie a cotei de piata de 0,6%.