Adrian Oianu s-a alăturat campaniei Intact Media Group, “E timpul românilor”
Publicat pe 07.08.2012 la 18:12 Actualizat pe 07.08.2012 la 18:14

e timpul romanilor
Cea mai recentă colecţie a designer-ului Adrian Oianu a fost prezentată unui public numeros joi seara, la Muzeul Ţăranului Român. A purtat numele “E timpul românilor”, pentru a sublinia apartenenţa la campania aflată în derulare de Intact Media Group, cu misiunea de a redescoperi şi revaloriza valorile româneşti. Oianu a creat o colecţie de veştminte de inspiraţie tradiţională, dar cu un croi modern, minimalist, cu aplicaţii de broderie care aduc aminte de ii. Nimic n-a fost lăsat la voia întâmplării, începând cu locaţia, cu aranjamentele constând în coşuri cu floarea soarelui, dispuse pe aleea pe care a avut loc prezentarea şi care au dat linia unui cat-walk original şi terminând cu cele trei tulnicărese din judeţul Alba, care au asigurat fundalul sonor. În preambul, invitaţii au putut viziona un interviu cu semnatarul colecţiei, Adrian Oianu, în care a vorbit despre tradiţie, români şi colecţia ce urma să fie prezentată. Andreea Berecleanu, într-o superbă rochie semnată Oianu, a fost moderatoarea acestei întâlniri: “Evenimentul nu e monden, ci emblematic, şi sperăm să nu fie singular", a spus ea în deschidere. “Aici am rădăcinile şi aici îmi găsesc inspiraţia. România înseamnă totul pentru mine", a declarat Adrian Oianu, explicând reîntoarcerea în ţară, după ani de zile petrecuţi în SUA. La eveniment au fost prezente numeroase vedete ale trustului Intact, jurnalişti, personalităţi din diverse domenii.
Campania “E timpul românilor” a demarat în acest an, în luna aprilie şi îşi propune să sprijine valorile profunde şi perene cu ajutorul mijloacelor moderne de comunicare.