Antena 2, urmarita miercuri seara de peste 300 000 de romani
Publicat pe 04.11.2011 la 13:30 Actualizat pe 04.11.2011 la 13:34
Emisiunile “Rai da’ buni” si “Agentul Vip”, au realizat, miercuri seara, performante de audienta, inregistrand medii de rating de peste 100 000 de telespectatori din mediul urban si varfuri de audienta de peste 300 000.
Astfel, show-ul lui Mihai Morar, “Rai da’ buni”, a inregistrat o medie de rating de 156 000 telespectatori din intreg mediul urban. Varful de audienta al emisiunii a fost atins la 20,16, cand 292 000 de romani urmareau Antena 2.
All urban | Agentul VIP | |||
Minut de aur | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
22:14 | 2.7 | 6.9 | 311 |
“Agentul VIP”, show-ul lui Cristi Brancu, a fost urmarit, in medie, de 158 000 de telespectatori, iar audienta cea mai mare, atat a emisiunii, cat si a serii, a fost inregistrata la 22,14, cand, la Antena 2, se uitau 311.000 telespectatori.
top TV in intervalul Rai da' buni 19:30-21:07 | ||||
15-54 urban | ||||
Nr crt | Canal | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
1 | Pro TV | 6.7 | 19.8 | 430 |
2 | Antena 1 | 3.5 | 10.3 | 223 |
3 | Acasa | 2.8 | 8.4 | 182 |
4 | Prima TV | 2.7 | 8 | 174 |
5 | Kanal D | 2.2 | 6.5 | 142 |
6 | TVR 1 | 1.5 | 4.5 | 97 |
7 | National TV | 1.4 | 4.3 | 93 |
8 | Antena 2 | 1.2 | 3.7 | 79 |
Productiile din prime-time ale Antenei 2 au avut performante notabile in ceea ce priveste ratingul si in randul publicului cu varste cuprinse intre 15 si 54 de ani. Conform datelor GFK Romania, televiziunea trustului INTACT a avut, in intervalul orar al emisiunii “Rai da’ buni”, un rating mediu de 1,2% si o cota de piata de 3,7%, cifre mai mari decat cele inregistrate de Realitatea TV (0,8% rating si 2,5% cota de piata) si TVR 2 (0,5% rating si 1,6% cota de piata).
top TV in intervalul Agentul Vip 21:30-23:11 | ||||
15-54 urban | ||||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
1 | TVR 1 | 5.3 | 16.1 | 344 |
2 | Antena 1 | 4.3 | 13 | 280 |
3 | Prima TV | 3.8 | 11.5 | 247 |
4 | Pro TV | 2.5 | 7.6 | 163 |
5 | Acasa | 2.1 | 6.2 | 134 |
6 | Kanal D | 1.4 | 4.3 | 93 |
7 | Antena 2 | 1.2 | 3.5 | 76 |
De asemenea, “Agentul VIP” a avut, in randul publicului commercial, un rating de 1,2% si o cota de piata de 3,5%, cifre care au pozitionat Antena 2 inaintea unor posturi precum National TV (0,9% rating si 2,8% share) sau Realitatea TV (0,6% rating si 1,9% share). (Sursa: GFK Romania, Target: All Urban si 15 – 54 Urban; Copyright: Arma Data; Perioada: 2 noiembrie 2011).