Antenele - creșteri pe toate intervalele orare în primul trimestru al lui 2015

Publicat pe 06.04.2015 la 14:09 Actualizat pe 06.04.2015 la 17:32

Pentru divizia TV Intact, primul trimestru al lui 2015 a însemnat creșteri de audiență lunare pe toate targeturile importante, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni din România, conform ierarhiei realizate după valorile de rating, pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani

Pentru divizia TV Intact, primul trimestru al lui 2015 a însemnat creșteri de audiență lunare pe toate targeturile importante, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni din România, conform ierarhiei realizate după valorile de rating, pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Peste 11 milioane de oameni urmăresc zi de zi, la nivel naţional, cel puţin un minut, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-showurile, precum și serialele posturilor noastre.

În martie, “Antenele” conduc detașat în intervalele Morning, Day Time si Access pe targetul comercial, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2014. În Prime-Time, la nivel comercial, aprecierea este de 14%.

· Antena 1 este lider absolut de audiență pe publicul comercial în Day Time. “Te cunosc de undeva”, “Hell’s Kitchen” şi “Burlacul”, alături de emisiunile zilnice, “Acces direct”, “Un show păcătos”, “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” şi ediţiile marca “Observator” se află în topul audiențelor postului.

· Antena Stars îşi menţine trendul ascendent, cu aprecieri importante pe majoritatea intervalelor orare şi în martie 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. “Vedetop”, “Răi da’ buni” şi “Dosarele VIP”se află în topul celor mai urmărite emisiuni.

· Antena 3 îşi menţine poziţia de lider autoritar al nișei de știri. Cea mai mare apreciere, de 42%, se înregistrează în Late Fringe. Cele mai urmărite talk-show-uri ale postului sunt: “Sinteza zilei”, “Punctul de întâlnire”, “În premieră cu Carmen Avram”, “Q & A” sau “În gura presei”.

· Euforia TV continuă difuzarea celor mai apreciate seriale la nivel internaţional. “Downton Abbey”, “Podul”, “Dr. House” sunt doar câteva dintre titlurile cu care Euforia TV şi-a răsfăţat telespectatoarele în luna martie. Începând de astăzi, de la ora 20.00, vom putea urmări, de luni până vineri, producția turcească “Legea Pământului”.

· ZU TV este lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe trei intervale orare - Prime-Time, Morning si Late Fringe, pe targetul 15 – 34 de ani.

În articolul

Antenele - creșteri pe toate intervalele orare în primul trimestru al lui 2015

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 23 februarie 2025. Racii pierd bani. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Valul de ger care a transformat România în polul frigului din Europa. Temperaturile scad şi mai mult
a1.ro
Imagini sfâșietoare de la înmormântarea lui Andrei Perneș.Cine sunt foștii concurenți de la Mireasa care îl conduc pe ultimul drum
HelloTaste.ro
Pârjoale moldovenești. Una dintre cele mai populare rețete tradiționale
Catine
Cele mai răbdătoare zodii. Află dacă te numeri printre ele
useit.ro
Cercetătorii români au făcut o descoperire care poate rescrie istoria Europei. Ce au găsit în Munții Carpați
as.ro
Ianis şi Elena Hagi vor fi părinţi! Veste uriaşă în familia „Regelui”, la şapte luni de la nuntă
MediCOOL
Xantelasma: de ce apar puncte de grăsime pe pleoape și cum pot fi eliminate
Spynews
Ți se rupe sufletul! Tatăl lui Andrei Perneș de la Mireasa, în lacrimi! Nu s-a putut desprinde de sicriu / FOTO
DeParinti
Încercarea de a rămâne însărcinată te copleșește: iată cum poți gestiona situația
MediCOOL
Medic oncolog: E dovedit științific că micul dejun poate preveni cancerul de colon în rândul tinerilor
HelloTaste
Cheesecake cu sos de afine. Desert cremos, parfumat și irezistibil
x