Antenele - creșteri pe toate intervalele orare în primul trimestru al lui 2015
Publicat pe 06.04.2015 la 14:09 Actualizat pe 06.04.2015 la 17:32
Pentru divizia TV Intact, primul trimestru al lui 2015 a însemnat creșteri de audiență lunare pe toate targeturile importante, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni din România, conform ierarhiei realizate după valorile de rating, pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani
Pentru divizia TV Intact, primul trimestru al lui 2015 a însemnat creșteri de audiență lunare pe toate targeturile importante, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars sunt în top zece televiziuni din România, conform ierarhiei realizate după valorile de rating, pe publicul cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Peste 11 milioane de oameni urmăresc zi de zi, la nivel naţional, cel puţin un minut, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-showurile, precum și serialele posturilor noastre.
În martie, “Antenele” conduc detașat în intervalele Morning, Day Time si Access pe targetul comercial, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2014. În Prime-Time, la nivel comercial, aprecierea este de 14%.
· Antena 1 este lider absolut de audiență pe publicul comercial în Day Time. “Te cunosc de undeva”, “Hell’s Kitchen” şi “Burlacul”, alături de emisiunile zilnice, “Acces direct”, “Un show păcătos”, “Neatza cu Răzvan şi Dani”, “Mireasă pentru fiul meu” şi ediţiile marca “Observator” se află în topul audiențelor postului.
· Antena Stars îşi menţine trendul ascendent, cu aprecieri importante pe majoritatea intervalelor orare şi în martie 2015, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut. “Vedetop”, “Răi da’ buni” şi “Dosarele VIP”se află în topul celor mai urmărite emisiuni.
· Antena 3 îşi menţine poziţia de lider autoritar al nișei de știri. Cea mai mare apreciere, de 42%, se înregistrează în Late Fringe. Cele mai urmărite talk-show-uri ale postului sunt: “Sinteza zilei”, “Punctul de întâlnire”, “În premieră cu Carmen Avram”, “Q & A” sau “În gura presei”.
· Euforia TV continuă difuzarea celor mai apreciate seriale la nivel internaţional. “Downton Abbey”, “Podul”, “Dr. House” sunt doar câteva dintre titlurile cu care Euforia TV şi-a răsfăţat telespectatoarele în luna martie. Începând de astăzi, de la ora 20.00, vom putea urmări, de luni până vineri, producția turcească “Legea Pământului”.
· ZU TV este lider de audiență în rândul nișei din care face parte, pe trei intervale orare - Prime-Time, Morning si Late Fringe, pe targetul 15 – 34 de ani.