Baby Boom Show - cronica unui succes anuntat
Publicat pe 09.04.2015 la 15:44 Actualizat pe 09.04.2015 la 16:11
Editia de primavara a Baby Boom Show, ce a avut loc in perioada 2 – 5 aprilie, a marcat un nou succes al celui mai mare targ dedicat copiilor de 0 – 7 ani si viitoarelor mamici.
Editia de primavara a Baby Boom Show, ce a avut loc in perioada 2 – 5 aprilie, a marcat un nou succes al celui mai mare targ dedicat copiilor de 0 – 7 ani si viitoarelor mamici. Timp de patru zile, mii de vizitatori au trecut pragul Pavilionului Central din Romexpo, pentru a alege din oferta bogata si variata a peste 300 de firme si branduri reprezentate, dar si pentru a lua parte la toate evenimentele conexe ale targului.
Anul acesta targul Baby Boom Show a fost repozitionat si transformat intr-un produs Quality Premium. In acest sens:
A fost aleasa cea mai buna locatie – Romexpo;
Au fost aduse in cadrul targului peste 300 de firme si branduri reprezentate, care au pregatit cea mai mare varietate de produse, dar si cele mai inovatoare;
Cele mai mari discount-uri exclusive, de pana la 70%, valabile doar pe perioada targului;
Au fost construite cele mai de calitate evenimente conexe: Clinica Baby Boom powered by MedLife, un proiect unic la nivel international, unde sute de persoane au beneficiat de servicii medicale gratuite si Cursul de puericultura “Scoala Viitoarelor Mamici”, sustinut de cea mai cunoscuta Moasa Licentiata din Romania, Anca Balasoiu, care, timp de 3 zile, a invatat peste 300 de viitori parinti tot ce trebuie sa stie despre cresterea bebelusului.
Au fost pregatite cele mai mari premii pentru vizitatori, prin intermediul tombolelor din cadrul targului: scaune auto, carucioare, kituri de celule stem, vouchere de 500 RON in fiecare zi pentru jucarii, cursuri de educatie prenatala, servicii de nastere si multe altele.
Au fost create o serie de facilitati pentru vizitatori:
- JOI si VINERI intrarea a fost gratuita
- Parcarea a fost gratuita, Romexpo dispunand de peste 2000 de locuri de parcare
- programul de vizitare prelungit – de la 10:00 la 20:00, iar duminica pana la 18:00, astfel incat toata lumea a putut beneficia de toate ofertele, surprizele si noutatile pe care le-am pregatit la Baby Boom
- Sprijin in transportul cumparaturilor de mari dimensiuni pana la locul de parcare
- Loc de joaca si distractie pentru copii spectaculos – FUN LAND – cu gonflabile, activitati recreative, personaje de poveste si spectacole pentru copii.
“Cuvintele sunt de prisos pentru a descrie modul in care echipa Euroexpo a crescut acest proiect. Daca pana acum Baby Boom era un copil frumos, din acest moment putem spune ca a ajuns la maturitate. Suflet, pasiune, culoare, implicare dusa pana la extrem! E felul cel mai simplu in care noi, cei de la Chicco, putem creiona portretul acestei expozitii. Nu vrem sa o numim targ pentru ca ar insemna sa ii minimalizam existenta. Felicitari echipei organizatoare pentru modul in care a inteles ca evolutia inseamna schimbare, ca lucram cu oameni pentru oameni, ca partenerii si vizitatorii lor merita tot ceea ce este mai bun. Noi, Chicco Romania, cu drag multumim in egala masura organizatorilor si clientilor nostri.” - Cristina Manescu, Specialist Marketing, Chicco Romania
“Suntem incantati de colaborarea cu reprezentantii Euroexpo. A fost, probabil, cel mai reusit eveniment dedicat mamei si copilului din ultimii ani, din toate punctele de vedere: promovare, organizare, suport pentru expozanti si, nu in ultimul rand, facilitati oferite vizitatorilor. Pentru noi, MedLife, acest eveniment a avut o provocare in plus, amenajarea unei clinici medicale in cadrul targului Baby Boom – unde pe durata a 3 zile, medicii nostri au oferit servicii medicale gratuite pentru sute de vizitatori, o premiera de altfel la nivel international, incununata de succes ” – Ina Badarau, PR Manager, MedLife
“Una dintre cele mai bune decizii de business ale companiei noastre a fost aceea de a ne mentine statutul de expozanti permanenti ai targului Baby Boom Show. Faptul ca platforma acestui targ ne ofera atat noua, cat si viitorilor parinti sansa de a ajunge în contact, într-un mediu optim, este dovedita prin numarul din ce în ce mai mare, de la targ la targ, al persoanelor ce ajung sa beneficieze de recoltarea celulelor stem la nastere si de procesarea si stocarea lor în Danemarca. Apreciem eforturile organizatorilor de a ridica, în permanenta, stacheta calitatii evenimentului si le multumim pentru aceasta.” - Dr. Bogdan Ivanescu, Presedinte Stem SURE, Banca Daneza de Celule Stem
“Tin sa va multumesc pentru modul in care a fost organizat evenimentul Baby Boom, pentru atentia pe care o aratati fata de expozanti si suportul acordat, de la momentul amenajarii si pana la momentul dezafectarii, pentru o promovare sustinuta pe toate canalele. Va felicitam de asemenea pentru locatia aleasa, atat din punct de vedere structural cat si al facilitatilor existente pentru desfasurarea unui eveniment reusit. Desi pentru Metropolitan Hospital a fost prima participare la un eveniment de profil, fiind prezenti pe piata de servicii medicale de numai 5 luni, Baby Boom a reprezentat un real succes, ne-a adus o vizibilitate excelenta si am concretizat un numar de contracte peste asteptari.” - Adriana Negulescu, Marketing & Communication Manager, Metropolitan Hospital
“A fost o editie foarte buna, un targ foarte bine promovat, chiar agresiv as putea spune, dar intr-un sens bun, pentru ca un astfel de eveniment are nevoie de promovare. Locatia este net superioara oricarei alte locatii de targ, ceea ce s-a vazut atat in interesul vizitatorilor, cat si in numarul acestora” – Stefan Gagiu, General Manager, Noua Luni
“Editia de primavara a Baby Boom Show a fost cea mai buna dintre toate editiile targurilor pentru copii la care am participat in ultimii 5 ani. Chiar imi aduc aminte ca primul targ pentru copii la care noi am fost expozanti a fost Baby Boom Show, in 2011. Ca o comparatie, la editia din acest an, fata de prima noastra participare, am vandut de peste 4 ori mai mult. Pentru noi, succesul acestei editii nu a fost chiar o supriza, pentru ca la cat de vizibila a fost, prin promovarea puternica de care a beneficiat, nu avea cum sa fie altfel.” - Lucian Leibovici, Director General Edu Class
“Dorim sa va spunem ca suntem extrem de multumiti de rezultatele participarii la Baby Boom! Cu aceasta ocazie, doresc sa va felicit pentru organizarea perfecta!” – Nicoleta Vatamanu, Manager Trading, Eurosport DHS