Burberry si-a transformat magazinul din Londra intr-un spatiu digital al viitorului
Publicat pe 14.09.2012 la 13:25 Actualizat pe 14.09.2012 la 14:44
Dupa Saptamana Modei de la New York, va veni randul defilarilor de la Londra, iar brandul Burberry o sa fie in centrul atentiei. De aceea, designerul Christopher Bailey a redecorat magazinul Burberry de pe Regent Street, pentru ca toti ochii sa fie asupra lui in aceasta perioada. Acum, magazinul este un amestec interesant de tehnologie si moda, asemanator site-ului lor official.
Magazinul este acum dotat cu aproape 500 de boxe, 100 de ecrane si Burberry Acoustic, o scena live pe care se pot urca oameni talentati pentru a-si demonstra creativitatea.
Va fi un loc pentru evenimente si un spatiu al inovatiilor; cumparatorii se pot astepta ca din clipa in clipa sa fie surprinsi de ploi artificiale, create in digital, si oglinzi care se transforma in podiumuri de moda, in timp ce ei frunzaresc linistiti articolele vestimentare. Iar cei care ar fi vrut sa fie prezenti la o prezentare Burberry, dar nu au reusit, pot vizualiza evenimentul live, din interior.
sursa foto: burberry.com