Cel mai bun inotator din lume, Michael Phelps, este noua imagine Louis Vuitton
Publicat pe 17.08.2012 la 15:30 Actualizat pe 17.08.2012 la 21:55
Dupa ultima sa performanta la Jocurile Olimpice de la Londra, inotatorul Michael Phelps urma sa se retraga din sportul competitional, si odata cu aceasta, sa dispara din lumina reflectoarelor.
In schimb, numele sau a reaparut pe paginile revistelor de moda internationale odata cu parteneriatul sau pentru campania Core Values, a casei de moda Louis Vuitton. Campaniile Core Values reamintesc de valorile fundamentale ale brandului de moda, ale caror "ambasadori" sunt alesi din randul personalitatilor care au demonstrat ca impartasesc aceeasi viziune.
Phelps a fost ales pentru aceasta campanie pentru ca doreste "sa transmita pasiunea sa altora", relateaza Vuitton intr-un comunicat de presa, un vis impartasit si de brand.
In imaginile campaniei, el va putea fi vazut in compania fostei gimnaste Larisa Latynina. Sloganul aminteste de "doua calatorii extraordinare. Doar o cale de a ajunge acolo. Larysa Latinina si Michael Phelps. Gimnasta si inotator legendari".
Printre vedetele alese in trecut pentru campaniile Core Values se numara boxeurul Muhammad Ali, Angelina Jolie, Keith Richards (Rolling Stones) si Bono de la U2.
sursa foto: hepta.ro