Era top-modelelor foarte slabe a apus! Calvin Klein promovează un nou ideal de frumusețe în IMAGINI de excepție
Publicat pe 17.12.2014 la 18:54 Actualizat pe 17.12.2014 la 19:10
Campaniile de promovare ale marilor branduri au început treptat, dar solid, să schimbe perspectiva conform căreia frumuseţea înseamnă 90-60-90.
Campaniile de promovare ale marilor branduri au început treptat, dar solid, să schimbe perspectiva conform căreia frumuseţea înseamnă 90-60-90.
Este și cazul celebrului brand american Calvin Klein, care a ales drept imagine pentru noua sa campanie un model cu forme mai pronunțate.
Pentru oamenii obișnuiți, Myla Dalbesio arată așa cum trebuie să fie o femeie frumoasă. În lumea modei, însă, ar putea fi considerată „prea grasă”.
În ciuda polemicii, Myla spune că această campanie îi dă speranța că mărimea va deveni un criteriu mai puțin important în industria modei.
"Calvin Klein nu a dat drumul acestei campanii pentru a arăta în mod special că au o fată mai plinuță. Au făcut-o așa cum fac de obicei, fără deosebiri. Nu există o secțiune separată pentru fetele plinuțe", a declarat ea.