Experimentează Metroul Orange 4G cu Orange şi Initiative!

Publicat pe 19.11.2014 la 11:55 Actualizat pe 20.11.2014 la 14:26

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate și solicitate spații de expunere din București, Initiative a răspuns provocării printr-o strategie de media creativă, inovativă și eficientă. Soluția găsită de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas înainte, de a gândi mai departe de formatele de expunere clasice.

Astfel, coloanele stației de la Piața Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care oferă mulțimii de călători drepturi egale la internet de mare viteză, totul prin scanarea unui cod QR.

De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele stațiilor sau scările de la stația Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, totul pentru a-i informa și pe călători despre aplicația Orange.

Mai mult, călătoria pe cele patru magistrale ale metroului le oferă bucureștenilor experiențe diferite, aceștia putându-se bucura, în funcție de magistrală, de filmele, muzica, jocurile sau cărțile preferate.

„Pentru această campanie specială, am ales să comunicăm într-o manieră inedită. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este că fiecare dintre acestea oferă acces la conținut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapidă a codurilor QR de pe materialele campaniei.

Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piața media din România, realizarea acestora reprezentând o adevarată provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tănase, Account Manager, Initiative.

„Am încercat o abordare deosebită, pe măsura mesajului pe care îl transmitem. Vorbim despre inovație, așadar trebuia să găsim formate noi, care să ne asigure vizibilitate. Alături de furnizori, am petrecut mult timp în stațiile de metrou, încercând să creăm noi zone/spații nonconvenționale și surprinzătoare. Aveam nevoie de diferențiere în spațiul extrem de aglomerat al metroului bucureștean. Suntem mândri că am realizat multe premiere pentru un proiect frumos și de impact. ”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.

Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicația și se vor înregistra în cadrul eu vor intra în competiția la finalul căreia au șansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.

Aplicația Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le oferă tuturor călătorilor metroului bucureștean șansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicația este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în stațiile de metrou. Odată accesată, aplicația oferă acces gratuit la muzică, filme documentare, cărți audio, și jocuri.

Din partea Orange au participat Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Anca Stancov (Head of Media) și Mihai Dobre (Media Specialist).

Echipa Initiative care a dezvoltat și implementat campania de comunicare este alcătuită din Anca Tănase (Account Manager), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Alina Gruianu (Account Director & Head of Unit).

Creația campaniei este semnată de Publicis.

În articolul

Experimentează Metroul Orange 4G cu Orange şi Initiative!

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 29 noiembrie 2024. Gemenii primesc vești bune. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Curtea Constituţională cere renumărarea voturilor de la alegerile prezidenţiale în toată ţara
a1.ro
Ce semnifică simbolul care apare în videoclipurile lui Călin Georgescu. Este mai mult decât un obiect de decor
HelloTaste.ro
Mere umplute cu fructe uscate și cereale, coapte în cuptor
Catine
Compot de mere. Gustul copilăriei într-un pahar
useit.ro
Cele mai sigure țări din lume în caz de război nuclear. De ce sunt mai ferite aceste locuri 
as.ro
Ce a putut spune fiica lui Leonard Doroftei despre iubitul său şi reacţia părinţilor: „Tata este un om foarte calm”
MediCOOL
Cum să previi boala Alzheimer. 9 metode prin care poți opri declinul cognitiv
Spynews
Restricții de trafic în București cu ocazia Zilei Naționale. Ce rute ocolitoare vor fi
DeParinti
5 activități periculoase pentru copii, potrivit medicilor de la Urgențe
MediCOOL
Riscul de boli cardiovasculare se poate asocia cu declinul cognitiv la bărbați. Un studiu arată că simptomele pot apărea cu 10 ani mai devreme
HelloTaste
Tartă cu struguri și cremă de nuci. Un adevărat răsfăț al texturilor și aromelor
x