Experimentează Metroul Orange 4G cu Orange şi Initiative!

Publicat pe 19.11.2014 la 11:55 Actualizat pe 20.11.2014 la 14:26

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Initiative semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicației Metroul Orange 4G, agenția parte a grupului Lowe pregâtind o serie de activări, unele reprezentând premiere pentru peisajul media local.

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate și solicitate spații de expunere din București, Initiative a răspuns provocării printr-o strategie de media creativă, inovativă și eficientă. Soluția găsită de echipa Initiative a fost aceea de a merge un pas înainte, de a gândi mai departe de formatele de expunere clasice.

Astfel, coloanele stației de la Piața Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care oferă mulțimii de călători drepturi egale la internet de mare viteză, totul prin scanarea unui cod QR.

De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele stațiilor sau scările de la stația Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, totul pentru a-i informa și pe călători despre aplicația Orange.

Mai mult, călătoria pe cele patru magistrale ale metroului le oferă bucureștenilor experiențe diferite, aceștia putându-se bucura, în funcție de magistrală, de filmele, muzica, jocurile sau cărțile preferate.

„Pentru această campanie specială, am ales să comunicăm într-o manieră inedită. Sunt patru magistrale, toate customizate cu mesajele campaniei, dar ceea ce este special este că fiecare dintre acestea oferă acces la conținut diferit, iar pentru a le accesa este nevoie doar de scanarea rapidă a codurilor QR de pe materialele campaniei.

Este o campanie care a produs numeroase premiere pentru piața media din România, realizarea acestora reprezentând o adevarată provocare din punct de vedere al logisticii de implementare”, a declarat Anca Tănase, Account Manager, Initiative.

„Am încercat o abordare deosebită, pe măsura mesajului pe care îl transmitem. Vorbim despre inovație, așadar trebuia să găsim formate noi, care să ne asigure vizibilitate. Alături de furnizori, am petrecut mult timp în stațiile de metrou, încercând să creăm noi zone/spații nonconvenționale și surprinzătoare. Aveam nevoie de diferențiere în spațiul extrem de aglomerat al metroului bucureștean. Suntem mândri că am realizat multe premiere pentru un proiect frumos și de impact. ”, a declarat Anca Stancov, Head of Media, Orange.

Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicația și se vor înregistra în cadrul eu vor intra în competiția la finalul căreia au șansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.

Aplicația Metroul Orange 4G este modalitatea prin care Orange le oferă tuturor călătorilor metroului bucureștean șansa de a experimenta vitezele 4G. Aplicația este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în stațiile de metrou. Odată accesată, aplicația oferă acces gratuit la muzică, filme documentare, cărți audio, și jocuri.

Din partea Orange au participat Crina Tenovici (Head of Data and B2B Communication), Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication), Anca Stancov (Head of Media) și Mihai Dobre (Media Specialist).

Echipa Initiative care a dezvoltat și implementat campania de comunicare este alcătuită din Anca Tănase (Account Manager), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Alina Gruianu (Account Director & Head of Unit).

Creația campaniei este semnată de Publicis.

În articolul Experimentează Metroul Orange 4G cu Orange şi Initiative!:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
PARTENERI
Horoscopul zilei de 23 decembrie 2025. Vărsătorii se gândesc la viitor. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Catine.ro
Horoscopul zilei de 23 decembrie 2025. Vărsătorii se gândesc la viitor. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Marian a renunţat la ingineria auto pentru a da timp timpului. Afacerea care i-a adus succes: "Ceva deosebit"
observatornews.ro
Marian a renunţat la ingineria auto pentru a da timp timpului. Afacerea care i-a adus succes: "Ceva deosebit"
Motivul pentru care Vlad Gherman și Oana Moșneagu nu împodobesc bradul de Crăciun
a1.ro
Motivul pentru care Vlad Gherman și Oana Moșneagu nu împodobesc bradul de Crăciun
Trucuri pentru cei mai buni cozonaci de casă. Ingredientele care îi fac să fie un adevărat deliciu
HelloTaste.ro
Trucuri pentru cei mai buni cozonaci de casă. Ingredientele care îi fac să fie un adevărat deliciu
Ceaiul care îți poate îmbunătăți starea de spirit. Recomandările specialiștilor
Catine
Ceaiul care îți poate îmbunătăți starea de spirit. Recomandările specialiștilor
OpenAI lansează magazinul de aplicații ChatGPT. Ce poți găsi pe el
useit.ro
OpenAI lansează magazinul de aplicații ChatGPT. Ce poți găsi pe el
Afacerile cu care şi-a mărit de 4 ori averea milionarul român care are avion privat, dar merge cu metroul!
as.ro
Afacerile cu care şi-a mărit de 4 ori averea milionarul român care are avion privat, dar merge cu metroul!
Tot ce trebuie să știi despre sindromul de apnee în somn: ce este, cum se manifestă și cum se tratează
MediCOOL
Tot ce trebuie să știi despre sindromul de apnee în somn: ce este, cum se manifestă și cum se tratează
Cine este cea mai frumoasă femeie a anului 2025. Cum a reușit să se impună în fața tuturor
Spynews
Cine este cea mai frumoasă femeie a anului 2025. Cum a reușit să se impună în fața tuturor
Copilul stă prea mult pe telefon sau tabletă? Ce e de făcut
DeParinti
Copilul stă prea mult pe telefon sau tabletă? Ce e de făcut
Proprietățile medicinale ale vâscului. Ce întrebuințări poate avea această plantă
MediCOOL
Proprietățile medicinale ale vâscului. Ce întrebuințări poate avea această plantă
Cât se ţine carnea de vită la cuptor. Trucuri ca să iasă fragedă şi gustoasă
HelloTaste
Cât se ţine carnea de vită la cuptor. Trucuri ca să iasă fragedă şi gustoasă
close
x