Fara inhibitii: Sienna Miller si Tom Sturridge se saruta pasional intr-o campanie publicitara
Publicat pe 02.07.2013 la 17:44 Actualizat pe 02.07.2013 la 17:54
Campania Burberry toamna-iarna 2013 dezvaluie momente intime din viata actorilor britanici Sienna Miller si Tom Sturridge, care formeaza un cuplu in viata reala. Aceasta poveste intregeste atmosfera romantica creata de ‘Burberry Kisses’, un parteneriat inovativ cu Google Chrome, prin care utilizatorii au putut captura si transmite oricui in lume, saruturi reale!
Membrii ai „familiei” Burberry, Sienna Miller si Tom Sturridge au fost surprinsi de aparatul de fotografiat pentru prima oara, in „intimitatea” lor, ca si cuplu. „ A fost un shooting amuzant si plin de dragoste. Este un adevarat privilegiu sa lucrez impreuna cu Sienna si Tom si totodata sa surprind <
Coloana sonora a campaniei, o versiune a melodiei „Hold Me”, premiata la Brit Awards ii apartine artistului Burberry Accoustic, Tom Odell. Aceasta a fost inregistrata live, in timpul prezentarii de moda Burberry Prorsum Womenswear Toamna-Iarna 2013, intitulata „Trench Kisses”.
Campania, care ii are in rolurile principale pe Tom si Sienna, pune in “lumina reflectoarelor” piese vestimentare si accesorii din colectiile Prorsum, London si Brit. Astfel, iconicelor trenciuri li se alatura paltoanele Chesterfield, jachetele Duffle, costume si rochii de seara. Ca si material, predomina matasea imprimata, gabardina din bumbac si casmirul. Paleta cromatica pune accent pe nuante de bej si camel, rosu, negru si auriu. Ca si accesorii, campania de toamna-iarna introduce geanta cu inimi Crush, geanta Boston, ceasul Britain si ochelarii de soare cu animal print, prezentati pe catwalk in show-ul de toamna-iarna 2013.
foto: © Copyright Burberry/Testino