Karl Lagerfeld știe cum să dea un spectacol! Prezentarea Chanel a avut loc în... supermarket
Publicat pe 05.03.2014 la 14:34 Actualizat pe 05.03.2014 la 15:02
Marc Jacobs și Karl Lagerfeld au un lucru în comun - în afară de meserie și stil - oferă adevărate spectacole pe catwalk. De data aceasta, designerul Chanel a surprins audiența cu o locație mundană pentru vestimentația „posh” - un supermarket
Marc Jacobs și Karl Lagerfeld au un lucru în comun - în afară de meserie și stil - oferă adevărate spectacole pe catwalk. De data aceasta, designerul Chanel a surprins audiența cu o locație mundană pentru vestimentația „posh” - un supermarket
Editorii de modă și vedetele au fost invitate să descopere legume, chipsuri, ketchup și câte și mai câte sub blazonul literelor C înnodate. Printre ele, cu felurite coșuri în mână, au defilat fotomodelele.
La finalul prezentării, o voce seducătoar a anunțat închiderea supermarketului Chanel. Preț de o clipă, cei din public s-au uitat întrebători în jurul lor. Apoi, au dat buzna în magazin, împlinind profeția consumatorului de astăzi, care nu cunoaște limite și nu se mai uită la preț.
Cei mai stilish oameni din lumea modei au ales legume, au ronțăit morcovi și au cutreierat secțiunea cu „promoții” - „50% up”.
foto: Hepta