O recunoști oriunde ar fi! Cum a apărut sirena topless pe paharele Starbucks?
Publicat pe 01.10.2014 la 15:54 Actualizat pe 01.10.2014 la 16:27
De ce o sirenă? De ce verde și mai ales, de ce topless? Logo-ul cafelei Starbucks, ușor de recunoscut pretutindeni, nu a avut dintotdeauna această formă..
De ce o sirenă? De ce verde și mai ales, de ce topless? Logo-ul cafelei Starbucks, ușor de recunoscut pretutindeni, nu a avut dintotdeauna această formă..
În 1971, Starbucks - atunci doar un magazin de cafea de pe malul Seattle - căuta un logo care să transmită sufletul de „marinar” a orașului din care provenea. Fondatorii au angajat un consultant, Terry Heckler, care „a căutat prin cărți vechi din marină până ce a dat peste o sirenă cu două cozi”.
Heckler a desenat-o topless, cu forme pline, „pentru a fi la fel de seducătoare precum cafeaua în sine”. Dar când a venit timpul să pună logo-ul pe camioanele de livrări... sânii le-au cam dat probleme :)) „Logo-ul era imens și așa erau și sânii sirenei”. Problema s-a rezolvat acoperind decolteul controversat cu părul sirenei.
În 1986, antreprenorul Schultz, astăzi CEO Starbucks, a cumpărat părțile celorlalți parteneri Starbucks și a modificat logo-ul plasând creatura marină în centrul unui cerc verde, o emblemă contrastantă cu paharul alb.