Paradoxul modei: francezii iubesc trench-ul britanic!
Publicat pe 17.10.2013 la 21:37 Actualizat pe 17.10.2013 la 21:45
Trench-ul traieste un moment de glori, revenind in forta in fiecare toamna! De curand, arta trenciului a fost celebrata la Paris, in cadrul initiativei “Burberry Loves Printemps”. Evenimentul care a avut loc la pop-up store-ul Burberry, din bulevardul Haussmann, a reunit peste 200 de invitati, printre care s-au aflat muzicieni celebri si actrite: Anouchka Delon (fiica in varsta de 23 de ani a celebrului actor Alain delon) si Dolores Chaplin (nepoata lui Charlie Chaplin).
Cristopher Bailey, directorul de creatie Burberry, a fost curatorul unei galerii de imagini, in care 50 de personalitati franceze din lumea artei, cinematografiei, modei si muzicii au fost surprinse purtand iconicul trench in locuri emblematice, din Paris. Imaginile vor rula pana in data de 20 octombrie pe ecranele din magazinul Printemps, o destinatie iconica de shopping din Orasul Luminilor.
Inca din anul 2009, Burberry a lansat, prin intermediul unor fotografii realizate de fotograful si blogger-ul Scott Schuman (The Sartorialist), site-ul www.artoftrench.com care celebreaza emblematica piesa vestimentara si pe cei care o poarta.
O piesa clasica, nemuritoare si functionala, ale carui design si estetica transced timpul sau moda, trench-ul reprezinta “piesa forte” a colectiilor casei de moda britanice. Trench-urile Burberry sunt manufacturate exclusiv in Marea Britanie si sunt disponibile in Bucuresti.