PSY - de la dansul calaretului la imaginea unei firme de cosmetice
Publicat pe 11.03.2013 la 13:54 Actualizat pe 11.03.2013 la 19:57
PSY, cel care a cunoscut faima cu dansul calaretului pe YouTube, a semnat cu o cunoscuta companie coreana de cosmetice pentru a promova o crema destinata barbatilor.
Somang, compania producatoare, spune ca vanzarile companiei au urcat doar datorita menționarii acesteia de catre cântăretul "Gangnam Style".
"Starul" YouTube, chiar daca e departe de notiunile conventionale de frumusete, a devenit imaginea unui produs de ingrijire masculina si a vandut 200.000 de produse in doar o luna, producatorul asteptandu-se la vanzari de peste un milion de bucati pana la sfarsitul lui 2013.
Clipul de promovare a cremei a fost vizionat deja de peste 550,000 de oameni pe YouTube.
Intre timp, fata lui Psy a decorat si o serie de timbre postale in editie limitata. Modele de timbre pop-art au fost lansate recent nsunt vandute im 22 de oficii postale din Seul si on-line pe Postar Art Shop
foto: www.hollywoodreporter.com