7 trucuri ca să-ți impresionezi șeful și prietenii, oriunde ai fi

Publicat pe 11.07.2014 la 14:34 Actualizat pe 11.07.2014 la 14:59

Nu îți stă mintea la proiecte complicate la job, mai ales când vacanța e atât de aproape? Poți să pari cea mai atentă persoană din încăpere la o ședință și cea mai smart tipă din gașcă cu aceste mici trucuri:

Hepta

Nu îți stă mintea la proiecte complicate la job, mai ales când vacanța e atât de aproape? Poți să pari cea mai atentă persoană din încăpere la o ședință și cea mai smart tipă din gașcă cu aceste mici trucuri

1. Desenează o diagramă Venn

E suficient să preiei inițiativa și să desenezi o diagramă, pentru a „explica” totul. De fapt, o să-i încurci mai rău, ceea ce o să-i pună pe gânduri crezând că ai descoperit America. Crede-ne, o să te creadă genială!

2. Traduci procentaje

Când colegii o să vorbească în procente de tipul „25% dintre ei ...”, nu rata oportunitatea de a sări cu o remarcă de genul „aha! deci 1 din 4...” și notează-ți ceva în agendă. Nu ai făcut nimic deosebit, dar tonul tău sigur îi vor face pe ceilalți să te privească ca pe o persoană înțeleaptă, puternică, care tocmai a dat un nou sens afirmației.

3. Dă din cap încontinuu și ia-ți „notițe”

Pentru a părea că ești atentă 100% la ce se vorbește, dă din cap și ia-ți notițe. Nu contează ce îți notezi, cât timp șeful crede că pleci cu mai multe concluzii interesante din meeting.

4. Mergi în jurul camerei agitată

Nu e ușor, dar fă-ți curaj și ridică-te de la masă. Privește slideurile, pari preocupată, agitată și vei vedea reacțiile celorlalți. Pentru că nu pot desluși ce îți trece prin cap, vor presupune că ai un plan deja pentru problemele ivite. Respect!

5. Cere-i prezentatorului să dea înapoi un slide

Această rugăminte îi va surprinde pe ceilalți, pentru că este evident că tu ai văzut ceva care le-a scăpat lor. Nu ai nimic de spus? Atunci cere-i prezentatorului să-ți explice cifrele.

6. Ieși afară din sală ca să dai un telefon

Dacă ședința/discuția este importantă și tu îi anunți că trebuie să răspunzi la un telefon și mai important, o să le trezești interesul. Vor presupune că ești o femeie extrem de ocupată, dacă-ți permiți să-ți iei această pauză.

7. Nu te lua în serios

Dacă te întreabă cineva ce părere ai despre ceea ce s-a discutat până atunci și tu nu ai fost atentă la nimic, pur și simplu spuen adevărul într-o manieră haioasă: „Mamă, să fiu sinceră nu am auzit niciun cuvânt. Prea multă creativitate strică” (dacă lucrezi într-un domeniu creativ).

sursă: medium.com

În articolul

7 trucuri ca să-ți impresionezi șeful și prietenii, oriunde ai fi

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 19 ianuarie 2025. Gemenii sunt sfătuiți să scoată altruismul la iveală. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Reacţia unei şoferiţe după ce a fost trasă pe dreapta, azi noapte, de poliţişti: "E prima oară, de aceea am avut aşa emoţii"
a1.ro
Florin Salam, internat în spital! Soția manelistului le cere tuturor să se roage pentru el
HelloTaste.ro
Ciorbă de cartofi cu pipote de pui. Rețetă pentru un prânz consistent
Catine
Zodii care s-ar putea să aibă nevoie de bani până la finalul lunii ianuarie 2025. Nativii care au nevoie de sprijin financiar
useit.ro
Tesla a depășit Audi în 2024. Câte vehicule a vândut în 12 luni
as.ro
Ion Ţiriac, anunţul momentului despre lovitura de proporţii dată de David Popovici! Ce s-a întâmplat după controversa uriaşă în care a fost implicat
MediCOOL
Cum poți preveni osteoartrita. Ce poți face pentru a-ți adapta stilul de viață
Spynews
Cum va arăta nunta lui Kamara și a Gabriellei Nastas. Cântărețul și-a cerut iubita în căsătorie în noaptea de Revelion
DeParinti
Importanța timpului personal pentru părinți: cum să te relaxezi mai des
MediCOOL
Efectele adverse ale consumului zilnic de ovăz. Ce se întâmplă dacă mănânci în exces această cereală
HelloTaste
Chateaubriand. Cea mai fragedă friptură de vită, după o rețetă franțuzească
x