Aventurile Aneimaria Prodan şi ale familiei sale ajung la nivel internaţional
Publicat pe 14.03.2014 la 12:45 Actualizat pe 17.03.2014 la 13:15
Una dintre cele mai iubite emisiuni difuzate de Euforia TV, saga familiei Reghecampf- Prodan, revine cu un nou sezon în grila de primavară. Cum viaţa de familie a celebrului cuplu este oricum, numai monotonă nu, Euforia TV pregăteşte din 16 martie, de la 20.00, al cincilea sezon al reality -show-ului “Prodanda & Reghe”, în care personajele principale sunt Anamaria şi Laurențiu, împreună cu copiii. Noul super-show va purta titlul “Prodanca şi Reghe: Relaţii internaţionale”.
Una dintre cele mai iubite emisiuni difuzate de Euforia TV, saga familiei Reghecampf- Prodan, revine cu un nou sezon în grila de primavară. Cum viaţa de familie a celebrului cuplu este oricum, numai monotonă nu, Euforia TV pregăteşte din 16 martie, de la 20.00, al cincilea sezon al reality -show-ului “Prodanda & Reghe”, în care personajele principale sunt Anamaria şi Laurențiu, împreună cu copiii. Noul super-show va purta titlul “Prodanca şi Reghe: Relaţii internaţionale”.
În sezonul cu numărul cinci, Ana Maria Prodan, însoţită de familie si prieteni, străbate oraşele lumii în căutarea de noi oportunităţi si parteneriate de afaceri care să le poarte numele, iar visul ei cel mai mare este să-şi deschidă primul fan store din România.
Roma, Milano, Los Angeles, Istanbul, Tel Aviv, Las Vegas- adevărate capitale ale industriei de lux din lume- sunt destinaţiile în care Ana va poposi în căutarea de produse premium care să-i reprezinte numele.
În Istanbul va merge să întâlnească un producător renumit de textile, producător care lucrează pentru branduri faimoase ca: Prada, Vuitton.
La Roma, Ana îl va cunoaşte şi va purta discuţii cu unul dintre celebrii parfumieri din lume, pentru a realiza cu acesta o ediţie limitată de parfumuri.
Deplasarea în Statele Unite ale Americii va avea, de asemenea, ca scop realizarea unui studiu de piaţă despre cele mai faimoase fun store-uri de pe continentul american.
În România, Bebeto şi Nuţi, vor avea şi ei parte de noi aventuri: Laurentiu Jr. îşi doreşte să joace fotbal la modul profesionist şi renunţă la joaca din curtea şcolii pentru a se înscrie la o şcoală de fotbal.
Nuţi are grijă ca şi până acum de bunul mers al casei Prodan-Reghecampf, dar visează ca în acest sezon al reality-ului să-şi găsească dragostea şi să-şi întemeieze propria ei familie.
Tot acum, Anamaria îşi propune o schimbare de atitudine, în care cuvintele de ordine sunt: calm, iubire, bunătate, pacea interioară şi de ce nu, religie.
Dacă va reuşi sau nu să rămână calmă şi să-şi îndeplinească visul de a avea propriul ei fan store, telespectatorii vor afla începând din 16 martie, în fiecare duminică seară, de la ora 20.00 (şi in reluare, în episoade remontate de o oră, miercuri şi joi de la ora 20.00) vizionând “Prodanca și Reghe: Relaţii internaţionale” la Euforia TV.