6 reguli DE AUR pentru a arăta fabulos în haine office!
Publicat pe 25.01.2015 la 15:52 Actualizat pe 25.01.2015 la 17:34
Modul în care arăți la locul de muncă este foarte important iar ținutele office nu sunt atât de dificil de asortat, dar totuși, există vreo regulă pe care trebuie să o urmăm?
Modul în care arăți la locul de muncă este foarte important iar ținutele office nu sunt atât de dificil de asortat, dar totuși, există vreo regulă pe care trebuie să o urmăm?
Stacy London, expert în stil și gazda emisiunii Love, Lust or Run, ne oferă câteva sfaturi pentru ca șifonierul nostru pentru job să fie adecvat și în tendințe.
1. Cultivă-ți imaginea.
Indiferent de locul de muncă este important să ne îmbrăcăm adecvat pentru a fi percepute în modul pe care ni-l dorim. Fără să facem efort vom putea fi considerate leneșe sau indiferente.
2. Îmbracă-te ținând cont de carieră, nu de tendințe.
Regulile pentru ținutele office nu se schimbă de la an la an, ci de la job la job. Zonele financiare sau juridice necesită o line conservatoare, în timp ce job-urile grafice, design-ul sau arhitectura încurajează creativitatea.
3. Achiziționează-ți piese vestimentare care îți dezvoltă încrederea în sine.
Pentru unele femei acestea pot fi un sacou sau poate o fustă. Orice femeie știe ce își dorește și ce o face fericită.
4. Țineți minte. Suntem în 2015.
Termenul de ținută office și-a schimbat modul în care este perceput. Astăzi femeile nu mai sunt nevoite să poarte o uniformă sau un costum extrem de masculin pentru a putea fi luate în seamă.
5. Nu îți dezvălui niciodată goliciunea.
Top-urile decoltate sau fustele mini nu sunt deloc potrivite unui mediu office, decât dacă job-ul tău e la un salon sau un club de striptease.
6. Incorporează câteva influențe masculine în ținutele tale.
Gândește-te la o cămașă de mătase și o pereche de pantaloni în stil masculin cu pantofi cu talpă joasă. Femeile nu trebuie să poarte tocuri pentru a se simți puternice.