Antenele, 6% creștere în Prime Time, pe publicul comercial

Publicat pe 02.06.2016 la 17:48 Actualizat pe 02.06.2016 la 18:06

În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.

În luna mai, dezvăluirile anchetelor Gazetei Sporturilor privind situația din sistemul sanitar, campania electorală și moartea suspectă a lui Dan Condrea au fost principalele subiecte de interes pentru telespectatori, care s-au uitat în număr mare la Antena 3. Show-urile Antenei 1 s-au bucurat și ele de mare succes în rândul românilor, iar Happy Channel are creșteri de audiență uimitoare comparativ cu mai 2015, la fel și ZU TV, care a transmis live Forza ZU.

Astfel:

În mai, “Antenele” au o creştere a cotei de piaţă de 6% în Prime Time, pe publicul comercial. Divizia TV Intact este lider pe publicul comercial în Morning și Day Time.

Antena 1 are aprecieri de 17% în Prime-Time și de 8% în Whole Day, pe targetul comercial în luna mai și conduce clasamentul televiziunilor în Day Time și Morning. „iUmor”, “În puii mei” și “Chefi la cuțite” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.

Antena 3 este lider de audiență în Whole Day și Prime-Time, în luna mai, pe nișa televiziunilor de știri, pe publicul 18+. “Sinteza Zilei”, “Adevăruri ascunse” și “Exces de putere” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.

Cele mai urmărite emisiuni ale postului Antena Stars în luna mai au fost: “Star matinal e pe val”, “Star la mare fiţă” şi “Star Chef”.

Happy Channel are creșteri semnificative ale cotei de piață comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. În Prime-Time şi Whole Day, postul își dublează cota de piață, iar în Morning audiența este de șase ori mai mare. “Prizoniera dragostei” și “The Glades” alcătuiesc topul celor mai urmărite seriale ale lunii mai.

ZU TV are o creștere a cotei de piață de 20% în Prime Time, în rândul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. Clasamentul celor mai urmărite emisiuni este următorul: “Forza ZU”, “Most Wanted” şi “ZU Party Romanian Tour”.

În articolul

Antenele, 6% creștere în Prime Time, pe publicul comercial

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 28 aprilie 2024. Leii au nevoie de o vacanță. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Peştele care s-a ieftinit cu aproape 50% faţă de anul trecut. Cât costă un kilogram
a1.ro
Ce mai face și cum arată acum fosta ispită masculină de la Insula Iubirii, Sorin. S-a căsătorit și pare mai fericit ca niciodată
HelloTaste.ro
7 rețete cu pește de Florii. Cele mai bune preparate pe care poți să le pui pe masă
Catine
Zodia nefericită a lunii mai 2024. Ea are cele mai multe probleme din cauza stresului
useit.ro
Boala „zombie” care a trecut de la animale la oameni. Deja ar fi făcut 2 victime
as.ro
Sumă uriașă pe care o câștigă zilnic “Pescobar”! A fost dat de gol, după ce a deschis un nou restaurant: „Nu-l bate nimeni!”
MediCOOL
Ce este stomatologia estetică. Cum poți îmbunătăți aspectul danturii
Spynews
Știrile Antena Stars. Oana Lis, încă un gest disperat pentru a face rost de bani. A scos la vânzare și crucea lui Viorel Lis. În ce stare este fostul primar
DeParinti
Cea mai bună tehnică de adormire a copilului. Cum poți să-i oferi un somn de calitate
MediCOOL
Efectele sedentarismului sunt mai grave decât ai crede. Ce se întâmplă când stai 8 ore pe scaun
HelloTaste
Gem de rubarbă. Rețeta unui gem cu gust dulce-acrișor
x