Antena 3 a încheiat luna iunie pe primul loc
Publicat pe 02.07.2012 la 17:00 Actualizat pe 20.07.2012 la 09:57
Antena 3 îşi păstrează prima poziţie în clasamentul televiziunilor de ştiri din România, anunţă Kantar Media.
Postul de nişă s-a impus în rândul publicului din mediul urban de peste 18 ani cu o medie de 8.6% cotă de piaţă pe întreaga zi, detaşându-se de celelalte posturi TV cu acelaşi specific.
Clasamentul nu suferă modificări nici în intervalul orar 19-24, când toate televiziunile programează spre difuzare cele mai puternice formate. Antena 3 rămâne, deci, şi seara, principala opţiune informativă a publicului interesat de actualitate, şi înregistrează o medie de 3.2% rating şi 8.4% cotă de piaţă.
În topul emisiunilor informative difuzate de posturile de ştiri Antena 3 conduce detaşat, nu mai puţin de 19 dintre producţiile sale ocupând consecutiv primele poziţii. Cele mai vizionate emisiuni în luna iunie au fost Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, ediţiile de tip Breaking News şi Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu.
Comparativ cu luna iunie a anului 2011, ratingul Antena 3 înregistrează o creştere de 42%, iar cota de piaţă creşte cu 26 de procente pe întreaga zi, în timp ce seara, în prime time, audienţă a crescut cu 33% , iar cota de piaţă cu 22% faţă de iunie anul trecut.
O analiză a datelor de audienţă înregistrate de la începutul anului până în prezent arată că Antena 3 a fost în mod constant televiziunea de ştiri preferată a românilor. Datele arată că Antena 3 a depăşit în fiecare lună toate celelalte posturi informative, iar la evenimente importante s-a detaşat inclusiv de puternicele televiziuni generaliste.
De altfel, şi luna iulie a a inceput extrem de bine pentru Antena 3, programele sale situând postul de nişă în vârful clasamentului general. Astfel, emisiunea “Secvenţial cu Adrian Ursu” a fost cel mai urmărit program TV din România pe tronsonul său de difuzare în data de 1 iulie, depăşind cu o medie de 3.8% rating şi 12% cotă de piaţă inclusiv posturile generaliste.
Performanţa este repetată de interviul realizat de Radu Tudor cu premierul Victor Ponta în a doua oră a emisiunii “Punctul de întâlnire”, care a atins o medie de 6.4% rating şi 17.2% cotă de piaţă, şi s-a detaşat de toate celelalte televiziuni din România.
Emisiunea cu cea mai mare audienţă a zilei la Antena 3 a fost însă Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, care a obtinut 6.3 puncte rating şi 14.2% cotă de piaţă, minutul de aur fiind atins la ora 21:21 când 781.000 de persoane îl urmăreau, în exclusivitate la Antena 3, pe Andrei Nastase, iar postul de stiri era lider de piaţă.
Copyright ARMA DATA.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.