AntenaPlay, 5.2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live în 2019
Publicat pe 07.01.2020 la 12:30 Actualizat pe 07.01.2020 la 12:32
Cele mai vizionate producţii pe platforma AntenaPlay în anul 2019 au fost: 1. Insula Iubirii; 2. Sacrificiul; 3. iUmor; 4. Asia Express şi 5. Chefi la cuţite.
5,2 milioane de ore de vizionare pe fluxurile de live a însumat în 2019 Antena Play, cea mai activă şi eficientă platformă de video-content românească. Cu update-uri moderne şi o interfaţă intuitivă pe toate aplicaţiile de smart TV şi telefonie mobilă, AntenaPlay a trecut în 2019 pragul de 2 milioane de utilizatori activi, care au consumat nu mai puţin de 20 de milioane de ore de video, în sistem VOD (video on demand).
Cele mai vizionate producţii pe platforma AntenaPlay în anul 2019 au fost: 1. Insula Iubirii; 2. Sacrificiul; 3. iUmor; 4. Asia Express şi 5. Chefi la cuţite.
“Când vorbim de AntenaPlay nu trebuie să fim modeşti. Este o platformă premium, dezvoltată in-house de Digital Antena TV Group, care rivalizeaza cu platforme de zeci de milioane de euro, echipa noastra de dezvoltare, coordonata de Robert Popescu, fiind de felicitat. Avem planuri frumoase şi pentru 2020”, a declarat Augustin Roman, head of digital Antena TV Group.
În prezent, AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Totodată, AntenaPlay este singurul loc în care se pot urmări emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device, la o calitate premium.