Cum a ajuns Jagermeister sa fie cea mai cool bautura alcoolica?
Publicat pe 10.04.2019 la 09:50 Actualizat pe 10.04.2019 la 09:55
Chiar daca nu ai baut nici macar o picatura de Jagermeister in toata viata, este imposibil sa nu fi auzit niciodata de acest brand.
Dintre toate bauturile alcoolice care au facut inconjurul lumii, Jagermeister este cu siguranta una dintre cele mai de succes. Este produs in Germania, tara cunoscuta mai degraba pentru pasiunea pentru bere decat pentru licori, dar iata ca acest digestiv a devenit in timp un best seller international. Cum a reusit sa iasa din anonimat?
Si-a asociat imaginea cu studentii
In anii 1980-1990, din ce in ce mai multa lume incepea sa mearga la colegiu, ceea ce insemna ca erau organizate din ce in ce mai multe petreceri studentesti. Astfel, oamenii de marketing din spatele brandului au profitat de acest context social si si-au promovat produsul nu ca digestiv, ci ca shot. Gustul sau unic si pretul accesibil au fost tot ceea ce era nevoie pentru ca Jagermeister sa devina sinonim cu cele mai tari petreceri.
Jager Bomb a devenit un adevarat trend
Nu se stie exact cine a inventat acest mix, insa este clar ca a avut si inca are un succes colosal. Desi la inceput era preparat in pahare de bere, acum se folosesc pahare de energizant, ceea ce-i ofera un boost de popularitate chiar si mai mare. Anii au trecut, dar Jager Bomb va ramane mult timp de aici inainte bautura pe care o consumi pentru a continua petrecerea pana in zori.
Si-a dat seama ca sexul vinde
La prima vedere, a asocia Jagermeister cu imaginea unor femei atractive pare o idee care nu necesita prea mult timp de gandire. Totusi, daca stam sa ne gandim mai bine, este destul de ciudat sa promovezi in acest mod un produs considerat digestiv. Mai ales daca ne gandim ca la inceputurile sale a fost asociat cu imaginea unei bunici. Dar cine isi doreste sa consume ceea ce bea bunica? Toata lumea vrea sa se delecteze cu ceea ce promoveaza fetele sexi .
Si-a pus logo-ul pe tot si toate
Chiar daca nu ai baut nici macar o picatura de Jagermeister in toata viata, este imposibil sa nu fi auzit niciodata de acest brand. Sigur i-ai vazut logo-ul pe un breloc, un scaun, un tricou, o masina, un avion si lista poate continua. Se pare ca o astfel de promovare aduce rezultate – este imposibil sa nu ti se faca pofta de un shot de fiecare data cand vezi logo-ul.
S-a alaturat unui public mai sofisticat
Jagermeister nu este apreciat doar in randul consumatorilor de shot-uri, ci are succes si printre persoanele care prefera cocktail-urile. De la combinatii simple la mixuri extrem de elaborate, se pare ca Jager este un ingredient valoros in neumarate retete delicioase. Barmanii au inceput sa-l promoveze in aceasta directie, iar publicul s-a adaptat imediat. Asta pentru ca nimeni nu are o influenta mai mare cand vine vorba despre bauturi alcoolice decat barmanii (bine, poate doar fetele frumoase de care vorbeam mai devreme).
In prezent, Jagermeister este o bautura de care toata lumea stie. Pretul sau este unul destul de accesibil, asa ca popularitatea sa nu va fi afectata prea curand, cel putin nu in Romania. Poti achitiona Jagermeister la 0,7 L la doar 45,90 Lei de pe site-ul www.beicevrei.ro.