Digital Antena Group relansează observator.tv
Publicat pe 28.11.2016 la 16:05 Actualizat pe 28.11.2016 la 16:09
Odata cu relansarea Observatorului, jurnalul de stiri al Antenei 1 are si un site nou din 28 noiembrie.
Odată cu relansarea Observatorului, jurnalul de știri al Antenei 1 are și un site nou din 28 noiembrie. www.observator.tv a îmbrăcat haine noi și va funcționa integrat cu redacția de știri, urmărindu-se trimiterea informației în timp real către cititori pe toate canalele digitale existente.
“Site-ul va fi responsive și va avea în structură verticale de news, opinie și user generated content. Departamentul de Digital al Antenei Group a dezvoltat și o aplicație specială, Fii Observator, prin care oricine poate juca rolul unui reporter, poate semnala, filma și trimite imagini video sau fotografii ce mai apoi pot apărea în jurnalele de știri.
Beneficiind de o redacție dedicată, integrată în structura de news a TV-ului, observator.tv va completa perfect noul concept editorial al Observatorului”, a declarat Gusti Roman, Head of Digital Antena TV Group.
Din 28 noiembrie, sub sloganul „Vezi ce trăiești”, Observatorul Antenei 1 a trecut într-o nouă etapă. Modificări majore au avut loc la nivel vizual, tehnic cât și la nivelul conceptului editorial.
Elementele de diferențiere ale Observatorului în contextul actual sunt story-urile de autor realizate de o echipă nouă de reporteri, producători, editori și cameramani și continuarea seriei de campanii de responsabilizare socială.
Relansarea Observatorului vine în contextul evoluției tehnologice la nivelul întregului grup media. Din 28 noiembrie, Antena 1, Happy Channel, Antena Stars, Zu TV, Antena Internațional și Antena 3 pot fi recepționate la standard full HD.
Emisia, producția și post-producția celor 6 stații este full HD, standardul fiind HD 1080 50i. Infrastructura tehnică este complet nouă, full HD, echipamentele si sistemele digitale integrate sunt vârfuri de gamă, fiind achiziționate de la cei mai mari furnizori de echipamente și soluții de broadcast din lume.