Euforia TV, ascensiunea cotei de piață în 2014
Publicat pe 05.11.2014 la 13:26
Postul destinat publicului feminin sofisticat, are aprecieri importante în perioada ianuarie-octombrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +33%.
Postul destinat publicului feminin sofisticat, are aprecieri importante în perioada ianuarie-octombrie 2014, pe majoritatea intervalelor orare. Cea mai mare creștere, comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, se înregistrează în Day Time, respectiv +33%.
*La nivel de trust, “Antenele” au creșteri pe toate intervalele orare și pe toate target-urile în octombrie 2014, comparativ cu octombrie 2013.
*Posturile Intact sunt lider absolut de audiență în rândul publicului comercial în Day-Time, Access și Late Fringe. O performanță deosebită este ca, la nivelul publicului din întreg mediul urban, televiziunile Intact sunt lider de audiență pe toate intervalele orare și prezintă și aprecieri importante.
* DIVIZIA TV INTACT MEDIA GROUP, CELE MAI CONSISTENTE CREȘTERI DE AUDIENȚĂ ÎN 2014
Strategia de conținut a diviziei TV Intact Media Group se concretizează într-o cotă de piață în creștere, atât în primele zece luni ale anului, cât și în luna octombrie, comparativ cu 2013.
Aprecierile consistente pe întreaga divizie , dar și pentru fiecare televiziune în parte situează Intact în vârful clasamentelor audiențelor pe intervale orare cheie. Concret, tendința ascendentă a coordonatelor de audiență este reliefată de câțiva ani, mai ales în ceea ce privește publicul comercial.
Profilurile diverse ale televiziunilor Intact sunt gândite a atrage public divers, din toate sferele sociale, de la publicul matur, AB, la tinerii care au o întreagă platformă de comunicare la dispoziție, prin brandul ZU.
În primele zece luni ale anului, 10.341.000 români au urmărit televiziunile Intact, timp de cel puțin un minut, la nivel național. În aceeași perioadă menționată și pe același target, Antena 1 a avut 8.676.000 și Antena 3 a avut 4.709.000 telespectatori.