Ziua mondială a televiziunii, sub semnul conținutului de calitate
Publicat pe 21.11.2018 la 10:56 Actualizat pe 21.11.2018 la 11:01
Ziua mondială a televiziunii este celebrată, an de an, pe 21 noiembrie, în urma rezoluției Adunării Generale a Organizațiilor Națiunilor Unite din 1996.
Tema sărbătorii din acest an este conținutul de calitate pe care acest mediu de comunicare îl oferă, având capacitatea de a informa, a distra și a inspira milioane de oameni.
Numai anul trecut, producția TV de ficțiune din Uniunea Europeană a însumat aproximativ 920 de titluri, echivalentul a 16.400 de episoade și 11.000 de ore, potrivit ultimului raport al Observatorului Audiovizual European.*
Un indicator clar al statutului televiziunii este și investiția în programe la nivel global, atât la nivelul conținutului original, cât și în achiziții. Datele stânse de IHS Markit în 27 de țări au situat această investiție în jurul sumei de 140 miliarde dolari, mai mult decât orice investiție făcută de alte platforme de conținut.*
Media timpului petrecut zilnic în fața televizorului în România este de 5,46 ore, țara noastră fiind lider detașat din punct de vedere al consumului TV în Europa, potrivit unui studiu EBU de anul trecut.
Televiziunile Intact Media Group ajung zilnic, prin programele de divertisment și informație difuzate, la aproximativ 9 milioane de români.* Mulțumim tuturor pentru încrederea acordată.
La mulți ani!
SURSE:
1. European Audiovisual Observatory
2.IHS Markit Channels & Programming Intelligence - TV programming expenditure 2017 by region ($ billion) – date din 27 de țări
3 EBU avand la baza Eurobarometer 86, EBU Media Intelligence Service, Trust in Media (2017)
4. Kantar Media, Armadata, national, whole day, ian-oct 2018