Happy People
Publicat pe 02.09.2024 la 13:56. Actualizat pe 02.09.2024 la 14:01
Weekendul trecut a fost unul foarte bun pentru Happy Channel, postul tv ocupând locul 3 la nivelul ȋntregii pieţe, după principalele posturi generaliste, pe publicul feminin cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, la nivelul Prime Time-ului.
Serialul turcesc fenomen Suleyman Magnificul și producţia ce poartă semnătura Ruxandra Ion, Adela, au ȋnregistrat cifre foarte bune ȋntregul weekend.
Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, Happy Channel a ocupat ieri cea de-a treia poziţie ȋn topul audienţelor, pe segmentul de public feminin cu vârste cuprinse ȋntre 21 și 54 de ani, cu 8.2% cotă de piaţă şi 2% rating. Ierarhia se păstrează și la nivelul zilei de sâmbătă.
Povestea care a scris istorie – Suleyman Magnificul, difuzată aseară de Happy Channel ȋn intervalul 20.01 – 22.24 a obţinut rezultate foarte bune, ocupând locul 3 ȋn top all channels, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, cu 2.7 puncte de rating și 9.9% cota de piaţă. Tot locul 3 a fost ocupat și de serialul românesc semnat Ruxandra Ion, Adela, difuzat aseară la Happy ȋn intervalul 22.25 – 00.44, producţia ȋnregistrând 1.7 puncte de rating și 9.3% cota de piaţă.