Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

Publicat pe 03.06.2022 la 13:56 Actualizat pe 03.06.2022 la 14:01

Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor

Happy Channel

Audiențele foarte bune înregistrate în luna mai poziționează postul pe locul 4 atât la nivelul întregii zile, cât și în prime time și access.

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.

De altfel, staţia tv a închis luna mai cu creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Raportat la luna mai a anului trecut, serialele difuzate de Happy Channel au atras puternic atenția publicului feminin comercial, aducând o creștere de +48% a cotei de piață la nivelul întregii zile și de +37% la nivelul Prime Time-ului. Şi la nivelul sloturilor Day Time, Access și Late Fringe staţia tv a cunoscut creşteri spectaculoase de audienţă, de respectiv +65%, +77% și +82% la nivelul cotei de piaţă.

Producţiile tv care au contribuit în luna mai la consolidarea postului Happy Channel, la nivelul publicului feminin comercial sunt Păsări Rănite (medie de 8% cota de piaţă şi 1.6 puncte de rating), Jurământul (medie de 4.6% cota de piaţă şi 1.3 puncte de rating) şi 1001 de nopţi (medie de 3.4% cota de piaţă şi 0.9 puncte de rating). Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban). Şi emisiunea CulTour conduce clasamentul audienţelor pe nişa dedicată femeilor, cu 2.7% cota de piaţă şi 0.4 puncte de rating.

În articolul

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 4 decembrie 2024. Săgetătorii fac o schimbare. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Cât a crescut salariul mediu în România în ultimii 5 ani, comparativ cu inflaţia
a1.ro
Cum se simte mama lui Liviu Vârciu care a ajuns de urgență la spital pentru o operație de 3 ore. Ce a pățit și ce a zis artistul
HelloTaste.ro
Trucuri pentru cele mai bune chiftele de post. Ce să pui în compoziție ca să iasă gustoase
Catine
2 zodii au parte de provocări în decembrie 2024. Află dacă te numeri printre ele
useit.ro
Cum îți poate intra cineva în telefon. Trucurile prin care îți protejezi datele personale
as.ro
Fiica cea mică a lui Helmut Duckadam era la școală când a primit vestea morții tatălui său. Au urmat momente cutremurătoare: „Devastați!”
MediCOOL
Care este diferența dintre artroză și artrită. Ce simptome specifice are fiecare afecțiune
Spynews
Andreea Bălan a fost cerută în căsătorie de Victor Cornea! Modul inedit în care iubitul artistei a făcut pasul cel mare | VIDEO
DeParinti
6 comportamente ciudate ale bebelușilor, explicate de specialiști
MediCOOL
Cum poți susține sănătatea rinichilor. 10 recomandări pentru a preveni bolile renale
HelloTaste
Brioșe cu piure de dovleac și merișoare. Rețeta de care ai nevoie pentru o gustare sănătoasă
x