Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

Publicat pe 03.06.2022 la 13:56 Actualizat pe 03.06.2022 la 14:01

Happy Channel s-a impus, la nivelul întregii luni mai, drept lider de audienţă pe nişa dedicată femeilor la nivelul targetului femei 18-49 Urban. Mai mult, la nivelul întregii piețe Happy ocupă locul 4 dupã principalele posturi generaliste.

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor

Happy Channel

Audiențele foarte bune înregistrate în luna mai poziționează postul pe locul 4 atât la nivelul întregii zile, cât și în prime time și access.

Astfel, conform Kantar Media, la nivelul Prime Time-ului, pe publicul comercial feminin cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, Happy Channel a condus clasamentul audienţelor, pe nişa dedicată femeilor, cu 3.7% cotă de piaţă şi 1% rating. Ierarhia se păstrează şi la nivelul întregii zile, precum şi al intervalelor Access, Daytime şi Morning. Aproape 2.7 milioane de telespectatori din mediul urban au vizionat postul Happy Channel în luna mai.

De altfel, staţia tv a închis luna mai cu creşteri spectaculoase ale indicatorilor de audienţă pe toate intervalele orare (public feminin 18-49 urban). Raportat la luna mai a anului trecut, serialele difuzate de Happy Channel au atras puternic atenția publicului feminin comercial, aducând o creștere de +48% a cotei de piață la nivelul întregii zile și de +37% la nivelul Prime Time-ului. Şi la nivelul sloturilor Day Time, Access și Late Fringe staţia tv a cunoscut creşteri spectaculoase de audienţă, de respectiv +65%, +77% și +82% la nivelul cotei de piaţă.

Producţiile tv care au contribuit în luna mai la consolidarea postului Happy Channel, la nivelul publicului feminin comercial sunt Păsări Rănite (medie de 8% cota de piaţă şi 1.6 puncte de rating), Jurământul (medie de 4.6% cota de piaţă şi 1.3 puncte de rating) şi 1001 de nopţi (medie de 3.4% cota de piaţă şi 0.9 puncte de rating). Acestea au fost prima alegere de vizionare la nivelul nișei de canale dedicate femeilor (target femei 18-49 urban). Şi emisiunea CulTour conduce clasamentul audienţelor pe nişa dedicată femeilor, cu 2.7% cota de piaţă şi 0.4 puncte de rating.

În articolul

Happy Channel, lider de piață pe nișa dedicată femeilor și locul patru în topul all channels în luna mai

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 23 februarie 2025. Racii pierd bani. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Cele mai frumoase mesaje de Dragobete 2025. Ce urări să trimiți persoanei iubite
a1.ro
Imagini sfâșietoare de la înmormântarea lui Andrei Perneș.Cine sunt foștii concurenți de la Mireasa care îl conduc pe ultimul drum
HelloTaste.ro
Pârjoale moldovenești. Una dintre cele mai populare rețete tradiționale
Catine
Cele mai răbdătoare zodii. Află dacă te numeri printre ele
useit.ro
Cercetătorii români au făcut o descoperire care poate rescrie istoria Europei. Ce au găsit în Munții Carpați
as.ro
Ianis şi Elena Hagi vor fi părinţi! Veste uriaşă în familia „Regelui”, la şapte luni de la nuntă
MediCOOL
Xantelasma: de ce apar puncte de grăsime pe pleoape și cum pot fi eliminate
Spynews
Ți se rupe sufletul! Tatăl lui Andrei Perneș de la Mireasa, în lacrimi! Nu s-a putut desprinde de sicriu / FOTO
DeParinti
Încercarea de a rămâne însărcinată te copleșește: iată cum poți gestiona situația
MediCOOL
Medic oncolog: E dovedit științific că micul dejun poate preveni cancerul de colon în rândul tinerilor
HelloTaste
Cheesecake cu sos de afine. Desert cremos, parfumat și irezistibil
x