Happy Channel, creșteri semnificative de audiență
Publicat pe 02.11.2016 la 19:25 Actualizat pe 02.11.2016 la 19:33
Happy Channel inregistreaza cresteri spectaculoase de audienta!
Luna octombrie a adus diviziei TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, pe toate segmentele de public (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV. Aproape zece milioane de români au urmărit în octombrie 2016, timp de cel puțin un minut, în Whole Day, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-show-urile, precum și serialele posturilor noastre.
Astfel:
· “Antenele” sunt lider pe majoritatea intervalelor orare, atât la nivel urban cât și național. Pe targetul comercial, au creșteri ale cotei de piață pe cele mai multe segmente orare, dintre care Prime Time (+ 25%) și Whole Day (+12%).
· Audiența Antenei 1 este în creștere, cu aprecieri pe majoritatea intervalelor orare, inclusiv Whole Day (+21%) și Prime Time (+30%). Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe majoritatea intervalelor orare și pe toate segmentele de public, inclusiv Whole Day (+19%) și Prime Time ( +34%). Mai mult, Antena 1 este lider de piață în Access, la nivelul publicului comercial. În top emisiuni ale stației se află mega-producțiile “iUmor”, “Chefi la cuțite”, “X Factor” și “Te cunosc de undeva”.
· Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna octombrie pe cele mai importante intervale orare, printre care Prime Time, Access și Morning. “Sinteza Zilei”, “Adevăruri ascunse”, “În premieră cu Carmen Avram”, “Subiectiv” și “Punctul de întâlnire” au avut cele mai mari cifre de audiență în luna octombrie.
· Antena Stars a fost urmărită, în luna octombrie, de peste 3.2 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe targetul național. Cele mai vizionate programe au fost “Capcana Seducției: Test de Fidelitate”, “Alege Dragostea”, “Agentul VIP” și “Răi da’ buni”.
· Happy Channel are creșteri spectaculoase ale cotei de piață dar și ale audienței pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu 2015, atât în luna octombrie cât și pe întreaga perioadă de la lansare, la nivelul publicului comercial. Înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalelor orare, pe target-ul 18-49, Femei, dublându-și audiența în Whole Day și triplând-o în Prime Time. Cele mai urmărite programe ale stației au fost, în luna octombrie, “Prizoniera dragostei”, “Elif”, “Fiorella, spune da!” și “Chemarea destinului”.
· ZU TV a fost în atenția publicului în luna octombrie cu show-uri precum: “Most Wanted”, “Morning ZU”, “ZU Party Romanian Tour”, “ZU Trends” și “Bobiceag și duba de artiști”.
· Performanțe înregistrează și divizia online a Grupului, Digital Antena Group, care ocupă două poziții în top 10 site-uri din online-ul românesc, cu a1.ro și spynews.ro.
A1.ro este liderul site-urilor de divertisment din România, cu peste 5.6 milioane de vizitatori unici în luna octombrie.