Happy Channel, creșteri spectaculoase de audiență
Publicat pe 05.09.2016 la 19:58 Actualizat pe 05.09.2016 la 20:18
Happy Channel are creșteri spectaculoase de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu 2015.
Happy Channel are creșteri spectaculoase de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu 2015.
“Antenele” sunt lider la nivelul publicului comercial, în Day Time și Morning, în primele opt luni ale anului.
Antena 1 are aprecieri de 2% în Whole Day și de 3% în Prime - Time, comparativ cu luna august a anului trecut. Între 1 ianuarie și 31 august 2016, Antena 1 are, pe publicul comercial, o creștere de 5% în Prime Time și 7% pe intervalul Morning, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Finala dating show-ului “Mireasă pentru fiul meu”, producțiile “iUmor”, “Plasa de stele – Răzbunarea vedetelor”, “Splash” și “În puii mei” au fost cele mai urmărite producții ale lunii trecute.
Antena 3 conduce pe majoritatea intervalelor orare clasamentul nișei de știri, pe targetul 18+, în primele opt luni ale anului. “Sinteza Zilei”, “Q&A”, “Exces de putere”, “Adevăruri ascunse” și “Subiectiv” au avut cele mai mari cifre de audiență în luna august.
Antena Stars înregistrează o evoluție a cotei de piață de 3% în Day Time și 30% în Access, pe targetul 18-49, comparativ cu august 2015. Cele mai urmărite emisiuni luna trecută au fost: “Star News”, “Alege Dragostea”, “Star la mare fitză” și “Star matinal e pe val”.
Happy Channel are creșteri spectaculoase de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu 2015. Luna trecută, în Whole Day, creșterea este de 64%, iar în Prime Time de 32%. Între 1 iunie și 31 august, Happy Channel are creșteri ale cotei de piață de 73% pe Whole Day și 57% în Prime Time, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. “Prizoniera Dragostei”, noua producție turcească “Elif”, serialele “Suits”, “Chemarea destinului” și “Partial legal” alcătuiesc topul celor mai urmărite seriale ale lunii august.
ZU TV are o creștere a cotei de piață de 17% în Access, în primele opt luni ale anului, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. Clasamentul celor mai urmărite emisiuni ale verii este următorul: “Bobiceag și duba de artiști”, “ZU TV e hitul verii”, “ZU Music Mix”, “Most Wanted” și “ZUnrise”.