Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

Publicat pe 03.02.2017 la 11:17 Actualizat pe 03.02.2017 la 17:52

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

Ianuarie 2017 a adus diviziei TV Intact Media Group o evoluție a audienței pe intervale orare importante, acoperind toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV din portofoliu.

Astfel:

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

• Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață pe majoritatea segmentelor orare, dintre care Prime Time (+ 11%) și Whole Day (+9%).
• Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Day Time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie 2016, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
• Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Day Time și Access, înregistrând creșteri, față de luna ianuarie 2016, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day ( +9%) și Prime Time (+11%).


Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, în zona publicului comercial:

Astfel, audiența postului este în evoluție pe targetul 18-49 pe majoritatea intervalelor orare inclusiv Whole Day (+7%) și Prime Time (+6%). Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe cele mai multe intervale orare, cuprinzând Whole Day și Prime Time (+5%). În topul producțiilor stației se află show-urile “Poftiți pe la noi: poftiți la muncă”, “Te pui cu blondele?”, urmate de Observator 19 si Acces Direct.

Antena 1 a fost urmarită în luna ianuarie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.5 milioane de telespectatori.


Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna ianuarie pe intervale orare cheie, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 34% în intervalul Prime Time și cu 39% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 38% în Prime Time și 36% în Whole Day.

Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de 4.8 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale primei luni a anului se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de Intâlnire”, “Adevăruri Ascunse”, “Exces de Putere” și “Q&A”.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna ianuarie, de peste 3,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost “Agenția VIP”, “Răi da’ buni”, “Vedetop”, “Necenzurat” și ”Refresh by Oana Turcu”.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței (+50%) și ale cotei de piață (+40%) în intervalul Prime Time, comparativ cu prima lună a anului trecut. Cele mai urmărite programe ale stației au fost “Elif”, “O poveste de iubire”, “Gossip Girl”, “Downton Abbey” și “Legea pământului”.

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), își dublează în ianuarie audiența în Day Time și este în atenția publicului cu show-uri precum: “Bobiceag și duba de artiști”, “Miezu’”, “Most wanted”, “ZU Party Romanian Tour” și “ Zunrise”.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group, care are trei prezențe în top 15 all websites în .ro – a1.ro, antena3.ro și spynews.ro. A1.ro este leaderul categoriei divertisment, surclasând site-ul concurent și ocupă poziția a opta în clasamentul tuturor site urilor din România, în timp ce spynews.ro și antena3.ro au depășit fiecare 3.6 milioane de unici.

Peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în prima lună a anului, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.6 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.


Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Ianuarie 2017
Perioada cu care se face comparație: Ianuarie 2016

În articolul

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 22 noiembrie 2024. Racii își pot transforma pasiunile într-o sursă de venit. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Un român povesteşte cum e să lucrezi la stat în Elveţia. "Nu ştiu de ce spuneţi voi că e o ţară scumpă"
a1.ro
Rezultate loto azi, 21 noiembrie 2024. Numerele câștigătoare la extragerile Loto 6/49, Joker, 5/40, Noroc de joi
HelloTaste.ro
Paste cu broccoli și măsline. Rețetă simplă și hrănitoare
Catine
Cheesecake cu fistic. Un desert fără coacere, cremos și colorat
useit.ro
Temperatura ideală pentru centrala termică. La cât să o setezi pentru a nu-ți încărca factura
as.ro
Iubita fiului miliardarului Ion Țiriac, cu „inima frântă”. Mesaj plin de emoție: „Nu va mai fi la fel fără tine!”
MediCOOL
Expunerea la temperaturi foarte scăzute poate îmbunătăți calitatea somnului. Oamenii de știință au analizat efectele criostimulării
Spynews
Breaking news! Alina Petre a obținut un ordin de protecție pentru 5 zile împotriva celui de care s-a despărțit, dar care îi este încă soț. Vedeta se teme pentru viața ei
DeParinti
Mononucleoza infecțioasă la copii: cauze, simptome și tratament
MediCOOL
Tuberculoza: simptome, transmitere și opțiuni de tratament
HelloTaste
Muffins cu dovleac și fulgi de ovăz. Un desert gustos și aromat
x