Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

Publicat pe 03.02.2017 la 11:17 Actualizat pe 03.02.2017 la 17:52

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

Ianuarie 2017 a adus diviziei TV Intact Media Group o evoluție a audienței pe intervale orare importante, acoperind toate segmentele de public măsurate oficial (18-49, urban și național), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și fiecare dintre cele cinci stații TV din portofoliu.

Astfel:

Televiziunile Intact Media Group sunt lider pe intervale orare cheie atât la nivel urban cât și național.

• Target 18-49 Urban: “Antenele” au creșteri ale cotei de piață pe majoritatea segmentelor orare, dintre care Prime Time (+ 11%) și Whole Day (+9%).
• Target All Urban: posturile Intact conduc clasamentul audiențelor pe majoritatea intervalelor orare, printre care Whole Day și Day Time. Creșteri ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie 2016, se înregistrează pe cele mai multe slot-uri orare.
• Target Național: televiziunile Grupului sunt pe primul loc pe segmentele Day Time și Access, înregistrând creșteri, față de luna ianuarie 2016, pe toate intervalele orare, inclusiv Whole Day ( +9%) și Prime Time (+11%).


Antena 1, postul de divertisment cu cea mai mare familie de vedete din România, are creșteri ale audienței și ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, în zona publicului comercial:

Astfel, audiența postului este în evoluție pe targetul 18-49 pe majoritatea intervalelor orare inclusiv Whole Day (+7%) și Prime Time (+6%). Cota de piață se apreciază, de asemenea, pe cele mai multe intervale orare, cuprinzând Whole Day și Prime Time (+5%). În topul producțiilor stației se află show-urile “Poftiți pe la noi: poftiți la muncă”, “Te pui cu blondele?”, urmate de Observator 19 si Acces Direct.

Antena 1 a fost urmarită în luna ianuarie 2017, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, de 8.5 milioane de telespectatori.


Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna ianuarie pe intervale orare cheie, înregistrând în același timp creșteri ale audienței și ale cotei de piață, comparativ cu luna ianuarie a anului trecut. Astfel, audiența se apreciază cu 34% în intervalul Prime Time și cu 39% de-a lungul întregii zile, în timp ce cota de piață crește cu 38% în Prime Time și 36% în Whole Day.

Pe target-ul 18+, specific publicului de știri, Antena 3 a fost urmărită de 4.8 milioane de telespectatori în fiecare zi, la nivel național. Printre cele mai vizionate emisiuni ale primei luni a anului se numără “Sinteza Zilei”, “Punctul de Intâlnire”, “Adevăruri Ascunse”, “Exces de Putere” și “Q&A”.

Antena Stars, singurul post TV din România dedicat mondenităților, a fost urmărit, în luna ianuarie, de peste 3,6 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe target național. Cele mai vizionate programe au fost “Agenția VIP”, “Răi da’ buni”, “Vedetop”, “Necenzurat” și ”Refresh by Oana Turcu”.

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței (+50%) și ale cotei de piață (+40%) în intervalul Prime Time, comparativ cu prima lună a anului trecut. Cele mai urmărite programe ale stației au fost “Elif”, “O poveste de iubire”, “Gossip Girl”, “Downton Abbey” și “Legea pământului”.

ZU TV, postul care se adresează tinerilor (15-34 urban), își dublează în ianuarie audiența în Day Time și este în atenția publicului cu show-uri precum: “Bobiceag și duba de artiști”, “Miezu’”, “Most wanted”, “ZU Party Romanian Tour” și “ Zunrise”.

Performanțe înregistrează și diviza online a Grupului, Digital Antena Group, care are trei prezențe în top 15 all websites în .ro – a1.ro, antena3.ro și spynews.ro. A1.ro este leaderul categoriei divertisment, surclasând site-ul concurent și ocupă poziția a opta în clasamentul tuturor site urilor din România, în timp ce spynews.ro și antena3.ro au depășit fiecare 3.6 milioane de unici.

Peste zece milioane de telespectatori au urmărit, la nivelul întregii zile, timp de cel puțin un minut, în prima lună a anului, televiziunile Grupului Intact. În Prime Time, numărul acestora se ridică la 7.6 milioane. Intact mulțumeste publicului pentru susținere si loialitate, apreciind contributia fiecărui român la aceste rezultate.


Sursa: Kantar Media
Copyright: Armadata SRL
Luna analizată: Ianuarie 2017
Perioada cu care se face comparație: Ianuarie 2016

În articolul

Happy Channel, postul dedicat femeilor curajoase, are creșteri ale audienței cu 50%

:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp

PARTENERI

Catine.ro
Horoscopul zilei de 1 februarie 2025. Taurii trebuie să renunțe la confort. Află ce se întâmplă cu zodia ta
observatornews.ro
Vremea 3 februarie - 3 martie 2025. Ultima lună de iarnă începe cu temperaturi în scădere, lapoviță și ninsori la munte
a1.ro
Iubit de unii, controversat de alții! Emil Rengle este pregătit să plece în aventura Asia Express alături de sufletul său pereche! Cum a transformat provocările în oportunități și cum a reușit să cucerească România
HelloTaste.ro
Tartă Tatin cu pere. Un desert clasic franțuzesc
Catine
Zodiile au toate șansele să primească oportunități în carieră. Care sunt zilele cheie de care trebuie să profite în 2025
useit.ro
Ceasul Apocalipsei se apropie de catastrofa globală. Câte secunde ne despart de miezul nopții
as.ro
Claudia Bavel a rupt tăcerea despre relaţia cu Iker Casillas. Fosta actriţă din filmele pentru adulţi confirmă: „Este minunat!”
MediCOOL
Ceaiuri pentru stimularea metabolismului. Cum pot sprijini procesul de slăbire
Spynews
Tzancă Uraganu și Lambada, surprinși împreună în Dubai! Cum l-a filmat blonda pe tatăl copiilor ei | FOTO
DeParinti
Cum să te pregătești pentru alăptare: sfaturi practice pentru viitoarele mame
MediCOOL
Rabia la om și la animale. Care sunt simptomele și când a fost ultimul caz în România
HelloTaste
Supă turcească de linte - Mercimek Çorbası
x