Sfaturi utile pentru organizarea unei petreceri la birou

Publicat pe 26.06.2019 la 14:14 Actualizat pe 26.06.2019 la 14:18

Pentru ca evenimentul sa fie unul reusit, este bine sa se tina cont de opiniile viitorilor participanti, fie ei angajati ai companiei, ori asociati.

Organizarea unei petreceri la birou poate fi o misiune dificila, mai ales daca nu ai experienta in acest domeniu. Multi sunt de parere ca petrecerile corporate sunt neplacute si inconfortabile. Asa ca, pentru ca evenimentul sa fie unul reusit, este bine sa se tina cont de opiniile viitorilor participanti, fie ei angajati ai companiei, ori asociati.

Obiectivul principal al celui care organizeaza acest party este de a crea un mediu in care colegii de birou nu mai vorbesc despre munca, ci discuta si alte subiecte, interactionand ca prieteni.

Pentru ca acest obiectiv sa fie atins, totul trebuie planificat amanuntit. Mai exact, mancarea trebuie sa fie excelenta, bauturile sa nu lipseasca, la fel si jocurile. Totul pentru ca invitatii sa se simta bine.

Insa, nu alege ca party-ul sa aiba loc intr-o zi de duminica. De ce? Pentru ca urmeaza luni, iar toti angajatii se intorc la birou.

Asadar, indiferent de perioada anului si de tematica party-ului, să te ocupi de organizarea unei petreceri corporate este o provocare. Pentru a îți veni în ajutor, iată câteva detalii de care este bine sa ții cont, pentru ca evenimentul să fie unul reusit.

Implica-i pe colegi in organizarea evenimentului

Sa organizezi o petrecere, fara a avea un sprijin, este dificil. Asa ca, cel mai bine este sa ii implicit si pe colegii de birou in aceasta activitate.
Ideal este sa organizati o intalnire, cu o luna inainte de eveniment, sa alegeti impreuna o tema a petrecerii si sa impartiti responsabilitatile.

Mai exact, o echipa sa se ocupe de mancare si bauturi, iar o alta echipa de jocuri, decorațiuni și premii. De asemenea, nu uita de cadourile pentru invitati. Daca esti in pana de idei, pe Giftforyou gasesti numeroase cadouri traznite, care sigur vor fi pe placul tuturor.

Amenajarea locatiei

Amenajarea biroului pentru party este un lucru important. Daca locul de care dispui nu este unul foarte spatios, incearca sa aranjezi birourile astfel incat sa existe un loc liber unde se poate dansa.

De asemenea, in cazul in care biroul are un spatiu exterior, foloseste-l cu incredere. Nu uita de decoratiuni, dar si de mobilier. In cazul in care evenimentul are loc intr-o zi friguroasa, le poti pune la dispozitie invitatilor paturi cu care sa se inveleasca.

Invitatiile

Invitatiile sunt elemente importante, care nu ar trebui sa lipseasca. Acestea pot avea un design personalizat, in functie de tema petrecerii si trebuie neaparat sa contina informatii privind data si ora inceperii petrecerii, tema, tinuta obligatorie – daca este cazul.
In plus, ideal este sa trimiti invitatiile cu minimum doua saptamani inainte de eveniment.

Meniul

In cazul meniului, poti opta pentru bufet suedez. Pe langa faptul ca acesta este mult mai ieftin decat un meniu cu feluri fixe de mancare, nu o sa ai nevoie de chelneri pentru servirea preparatelor.

Marele avantaj al acestuia este faptul ca il poti personaliza in functie de tematica petrecerii. Mai exact, exista bufet mediteranean, bufet oriental, bufet frantuzesc, bufet italienesc, bufet traditional romanesc.

In plus, invitatii pot servi ceea ce le place si se pot aseza oriunde, nefiind obligati sa stea la masa.

Dat faptul ca nu exista petrecere fără alcool si sucuri, ideal este sa angajezi cu barman, specializat in prepararea cocktail-urilor. In felul el poate prepara diferite bauturi, toata seara - și astfel te asiguri ca toata lumea este multumita.

Muzica

O petrecere nu este reusita daca nu are si muzica. Asadar, daca bugetul nu iti permite sa inviti o trupa, ori un DJ, asigura-te macar ca ai ales un sistem audio de calitate si o varietate de melodii, de asemenea.

Ultimele detalii

Cu doua zile inainte de party, nu uita sa le trimiti un e-mail invitatilor, pentru a le aduce aminte de petrecere. In plus, roaga-ti seful sa scurteze programul de lucru, in ziua petrecerii, pentru ca invitatii sa aiba timp sa mearga sa se pregateasca.

De asemenea, asigura-te ca locul unde va avea loc petrecerea este pregatit, iar sistemul audio este instalat. Mai mult decat atat, verifica daca meniul este cel stabilit.

Pentru ca totul sa fie perfect, poti surprinde invitatii cu GIF Booth. Acesta face o succesiune de fotografii, care pot fi accesorizate cu logo-ul companiei, ori cu un text personalizat. Cu siguranta, GIF Booth-ul va avea un real succes, iar cei prezenti vor fi incantati.

Nu oricine poate organiza o petrecere la birou, dat fiind faptul ca sunt foarte multe lucruri de rezolvat. Insa, aceasta nu este o misiune imposibila. Colegii sunt a doua ta familie, alaturi de care petreci cel putin opt ore pe zi, asa ca merita sa iti dai interesul pentru ca party-ul sa fie unul reusit.

În articolul Sfaturi utile pentru organizarea unei petreceri la birou:
Share pe Facebook Share pe Whatsapp
PARTENERI
Horoscopul zilei de 25 decembrie 2025. Vărsătorii sunt norocoși. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Catine.ro
Horoscopul zilei de 25 decembrie 2025. Vărsătorii sunt norocoși. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Moş Crăciun a venit mai repede pentru deputaţi. Parlamentarii şi-au dat singuri mai mulţi bani pentru 2026
observatornews.ro
Moş Crăciun a venit mai repede pentru deputaţi. Parlamentarii şi-au dat singuri mai mulţi bani pentru 2026
Luca Zvaleni a câștigat Chefi la cuțite, sezonul 16! Marele campion pleacă acasă cu premiul de 30.000 de Euro și stagiul la Retroscena: „Am fost cel mai fericit de pe pământ!”
a1.ro
Luca Zvaleni a câștigat Chefi la cuțite, sezonul 16! Marele campion pleacă acasă cu premiul de 30.000 de Euro și stagiul la Retroscena: „Am fost cel mai fericit de pe pământ!”
Brăduți aperitiv din foietaj cu cașcaval și bacon. Rețetă simplă și ușoară
HelloTaste.ro
Brăduți aperitiv din foietaj cu cașcaval și bacon. Rețetă simplă și ușoară
Cum să depozitezi șoriciul de porc pentru a rămâne proaspăt și gustos. Trucul folosit de gospodine
Catine
Cum să depozitezi șoriciul de porc pentru a rămâne proaspăt și gustos. Trucul folosit de gospodine
Jocul Anului Clair Obscur: Expedition 33 a fost descalificat de la Indie Game Awards. De ce i-au fost retrase premiile câștigate
useit.ro
Jocul Anului Clair Obscur: Expedition 33 a fost descalificat de la Indie Game Awards. De ce i-au fost retrase premiile câștigate
Cel mai tare cadou de Crăciun pe care şi l-a făcut Ion Ţiriac
as.ro
Cel mai tare cadou de Crăciun pe care şi l-a făcut Ion Ţiriac
Cele mai proaste obiceiuri pentru creierul tău, conform experților Harvard
MediCOOL
Cele mai proaste obiceiuri pentru creierul tău, conform experților Harvard
Vanessa a plecat în vacanță cu mama ei, presupusa amantă a lui Adi Minune, și fratele! Ce face Bogdan de la Ploiești în acest timp
Spynews
Vanessa a plecat în vacanță cu mama ei, presupusa amantă a lui Adi Minune, și fratele! Ce face Bogdan de la Ploiești în acest timp
Care este cea mai bună diferență de vârstă dintre copii
DeParinti
Care este cea mai bună diferență de vârstă dintre copii
Tot ce trebuie să știi despre sindromul de apnee în somn: ce este, cum se manifestă și cum se tratează
MediCOOL
Tot ce trebuie să știi despre sindromul de apnee în somn: ce este, cum se manifestă și cum se tratează
Fursecuri palmieri din foietaj cu scorțișoară. Desert simplu, din doar trei ingrediente
HelloTaste
Fursecuri palmieri din foietaj cu scorțișoară. Desert simplu, din doar trei ingrediente
close
x