Un nou scandal stârnit de Barbie, cea mai iubită și hulită păpușă a lumii
Publicat pe 13.02.2014 la 14:39 Actualizat pe 13.02.2014 la 15:36
Două branduri extrem de cunoscute și criticate și-au unit forțele pentru realizarea unei campenii al cărei mesaj este: nu ne cerem scuze pentru ceea ce suntem.
Două branduri extrem de cunoscute și criticate și-au unit forțele pentru realizarea unei campenii al cărei mesaj este: nu ne cerem scuze pentru ceea ce suntem. Campania se axează pe aniersarea a cinci decade de existență ale revistei Sports Illustrated și în care supermodele ca Tyra Banks, Christie Brinkley sau Heidi Klum apar în varianta lor Barbie, îmbrăcate în aceleași costume de baie ce se purtau în anul 1959.
Este vorba despre păpușa Barbie și revista Sports Illustrated, ambele acuzate de multe ori de promovarea unei imagini nerealiste a femeii ideale.
“Unapologetic”(fără scuze) este tema revistei ce sărbătorește 50 de ani de existență. Ei au ales să se folosească de imaginea păpușii celebre pentru că Barbie “este o legendă, mereu criticată pentru modul în care arată. Prin faptul că apare în revista noastră îi este oferită șansa de a se bucura de ceea ce este, de a sărbători ce au realizat și de nu-și cere scuze pentru aceste lucruri.”
Criticile nu au întârziat însă să apară "este foarte simplu să spui că nu ai de ce să îți ceri scuze pentru felul în care arăți atunci când el este considerat standardul de frumusețe ideală în societatea în care trăiești."
Foto: hepta.ro